A pécsi önkormányzat Költségvetési és Gazdasági Bizottsága június 30-án, kedden tartott ülésén döntött arról, hogy 15 millió forintos keretet biztosítanak a Pécs NYITVA turisztikai kampányhoz, ezzel támogatva annak média- és marketingkeretét.
Mint olvasható a pécsi önkormányzat lapunkhoz eljuttatott közleményében, a kampány célja, hogy „a pécsi önkormányzat és turisztikai partnerei együtt, közösen vágjanak neki az új koronavírus-járvány utáni első nyári szezonnak. A partnerség, az együtt gondolkodás máris meghozta a gyümölcsét: a Pécs NYITVA kampányhoz már eddig ötvennél több pécsi partner csatlakozott”.
A kampány szerdán, július elsején indul a programokat bemutató sajtótájékoztatóval, melyről természetesen mi is beszámolunk majd.
Korábbi cikkünk a rendhagyó pécsi kampányról ide kattintva olvasható.