Bár bizakodtak, mégis meglepetésként érkezett a hír, hogy fél éven belül újabb országos online szakmai díjat hozott el Pécsnek a Zsolnay Örökségkezelő Nkft. kommunikációs divíziója.
Az év honlapja cím után az év legjobb Facebook oldalának járó díjat, az egyik mérvadó közösségi médiaoldal, a Social Times.hu Golden Like díját kapta meg a Zsolnay-negyed Facebook oldala.
Ezt írják a méltatók: „Mondhatni, hogy olyan a profilkép és a borítófotók, amilyet a Facebook fejlesztői elképzeltek. Olyan aloldalak és tartalom jellemzi, ami egy kulturális központhoz illik. Rendszeresen pinelnek és highlightolnak posztokat. A tartalom élményekről szól, amelyek által a rajongók megismerhetik magát a központot is. Az adminok munkájának eredménye, hogy egy lokális érdekeltségű oldalhoz képest nagy számú és jó közösség jött létre, amely igazán rajong az oldalért.”
A helyezés azért különösen fontos, mert olyan, a megjelenésükre rengeteg pénzt áldozó, nagy márkákat előztek meg a pécsiek, mint a TESCO, a Tic-Tac, az Avon, vagy például a Cinema City.