-0 C
Pécs
vasárnap, november 24, 2024
KezdőlapHírzónaPanaszok a rezsicsökkentésről

Panaszok a rezsicsökkentésről

A rezsicsökkentéssel kapcsolatos esetleges panaszokkal a lakóhely vagy a fogyasztási hely szerinti illetékes területi fogyasztóvédelmi felügyelőséghez kell fordulni – közölte a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) az MTI érdeklődésére.

A hatóság hangsúlyozta: a jelenlegi jogszabályi előírások szerint mielőtt a fogyasztó megkeresi a fogyasztóvédelmi felügyelőséget, az érintett szolgáltatónál kell kérnie panasza kivizsgálását. Ha nem fogadja el a szolgáltató válaszát, akkor célszerű a fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulni.

A fogyasztóvédelmi hatóság arra számít, hogy februárban, illetve azt követően érkeznek majd panaszok, megkeresések a felügyelőségekhez a 10 százalékos rezsicsökkentés ügyében. Minden bejelentést kivizsgálnak, az illetékes felügyelőség megnézi, hogy a jogszabályokban meghatározottakat alkalmazta-e a szolgáltató – hangsúlyozta a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság.

Hirdetés
KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

Hírzóna

Abszolút Nő