Júliusban átmeneti változás lesz a számlázásban és az ügyintézésben az Eon-nál. Az áram- és gázszolgáltató teljesen megújítja ügyfélkezelési rendszerét, ezzel pedig fejlesztéseket is végrehajt a szolgáltató.
A fejlesztés időszaka alatt az ügyfélkezelési rendszer korlátozottan lesz elérhető, illetve a számlák érkezésének időpontja is eltérhet a megszokottól – tájékoztatta munkatársunkat Varga Ivett, a cég kommunikációs munkatársa.
Mint mondta, a július havi áram- és gázszámla várhatóan a megszokottnál később érkezik, s az e havi számlaösszegek csoportos beszedéssel történő lehívására is később kerül sor a megszokottnál.
– Ügyfélszolgálataink július 6. és 26. között korlátozott ügyintézési lehetőséggel állnak rendelkezésre. Minden megkeresést fogadunk, de az esetek többségében a megkeresés megválaszolása utólag, írásban történik majd. Online ügyfélszolgálatunkon pedig kizárólag a havi mérőállás rögzítésének funkciója áll ügyfeleink rendelkezésére – sorolta.
Ebben a hónapban nem lesz lehetőség Komfort Kártyával való számlafizetésre sem.
A korlátozásokkal együtt továbbra is rendelkezésre áll a hibabejelentések fogadása telefonon, az általános tájékoztatás telefonon, személyesen és írásban, a mérőállás rögzítése telefonon, sms-ben és online. Emellett az előrefizetős mérő feltöltése is működik majd.
Varga Ivett elmondta: teljes körű rendszerfrissítést végez júliusban a cég. A verzióváltásra a még korszerűbb és biztonságosabb adatkezelés érdekében van szükség. Ez lakossági többletköltséggel nem jár, az ügyfelek mindebből rövid távon a fenti kellemetlenségeket, hosszú távon az előnyöket érezhetik.
– A fejlesztés célja, hogy biztonságosan, a kor elvárásainak megfelelően tudjuk ügyfeleink adatait kezelni, másrészt a folyamatos szabályozási változásoknak is határidőre meg kell felelnünk – tette hozzá Varga Ivett.