A világbajnokság alatt, illetve az azt megelőző időszakban kétszer annyi televíziót vásárolunk, mint egy átlagos nyáron, jól fogy ilyenkor a sör, a snack és a mobilklíma berendezés is, olvasható a Metropol.hu oldalon.
A legkeresettebbek a 102-106 centiméteres készülékek, de az ennél nagyobb méretben is megnőtt a kereslet, és egyre inkább keresik a vásárlók a Smart és 3D funkcióval ellátott tévéket is.
A snackek iránti kereslet is felélénkült. A tavalyi év azonos időszakához viszonyítva 18,5 százalékos forgalomnövekedést tapasztaltak, és ez a szám várhatóan 25 százalékkal emelkedik majd a világbajnokság alatt, írják a cikkben.
A sporteseményhez köthetően növekedett az energiaitalok és a sós ropogtatnivalók iránti kereslet is, de ásványvízből, üdítőitalokból, sörből és jégkrémekből is másfélszer-kétszer annyi terméket adnak el, mint egy átlagos nyári napon.
A labdarúgó-világbajnokságok és Európa-bajnokságok alatt 20-25%-kal is emelkedhet a csipszek értékesítése. A vb idején 2002-ben 275 tonna, 2006-ban 402 tonna, 2010-ben pedig több mint 350 tonna burgonyacsipszet ropogtattak el a magyarok. 2008 nyarán, az Eb alatt 54%-kal több csipsz fogyott, mint 2007 hasonló időszakában, az olimpiák azonban nem befolyásolták a fogyasztást.