Bár az IT Services Hungary (ITSH) még tíz esztendős sincs, mára a magyar infokommunikációs iparág legtöbb munkatársat foglalkoztató cége lett. Ráadásul a márkát a közeljövőben sem fenyegeti „trónfosztás”: a német T-csoporthoz tartozó, négy magyar városban szolgáltatóközpontokat működtető ITSH jelenleg is több száz pozícióra keres nyelveket beszélő, jól képzett pályakezdőket.
„Jó érzés arra gondolnunk, hogy a múlt héten bemutatott új arculatunk esetében megkérdőjelezhetetlen, hogy mi volt előbb: a tyúk, vagy a tojás? Mi nem azért cseréltünk logót, hogy beindítsuk a márka megújítását, hanem azért, hogy így is kifejezzük önmagunk, az ügyfeleink és a jövőbéli munkatársaink felé: az ITSH-márka felsőbb osztályba lépett” – mondja Bőthe Csaba ügyvezető.
Az új arculatot bemutató sajtóeseményen ismertették azt a két, független intézmények által készített reprezentatív kutatást is, amely a magyar munkáltatókkal kapcsolatos alkalmazotti percepciókat vizsgálta.
A tekintélyes HR-tanácsadó cég, az AON Hewitt által végzett munkáltatói felmérés azt bizonyította, hogy hogy az ITSH a pályakezdők körében teljesít a legjobban: számukra a cég Magyarország 3. legvonzóbb munkahelye az iparágban. Hasonló brand ismertséget és -vonzerőt tükrözött a világ 23 országában kutató, ezáltal a globális gazdaság mintegy háromnegyedét lefedő Randstad magyarországi felmérése is. A szigorú mutatók alapján – az ismertség és a vonzerő együttes mérésével – megalkotott, a legvonzóbb munkahelynek járó Randstad Award listáján az ITSH idén már a 11. helyen végzett. (Olyan ismert hazai márkákat előzve meg, mint a MOL, SUZUKI, PICK.).
A felmérések választ adtak arra a kérdésre is, milyen tényezők játszottak, játszanak szerepet abban, hogy az ITSH márka megítélése rövid idő alatt ilyen fejlődésen ment keresztül. Bőthe Csaba szerint az öt fő ok „népszerűségi sorrendben”: a márka növekvő reputációja, a munkavállalóknak járó összetett juttatási rendszer, a cég nemzetközi hátterével összefüggő biztonság, a nemzetközi projektekben való részvétel lehetősége, végül, de nem utolsó sorban pedig a „házon belüli” karrierlehetőségek.
ITSH sikere ékes bizonytéka annak, hogy Magyarország az ICT szektor egyik húzóágazata legyen. Hazánkban ugyanis minden adott ehhez. Az ITSH most futó toborzókampányának – a címben is idézett – fősorát kölcsönvéve Bőthe Csaba egyenesen úgy fogalmazott: „Ki mondta, hogy Magyarország nem csinálhat ICT-karriert a világban?”
(x)