Szeretsz magadról selfiet készíteni, és szívesen feltöltöd a képeket a közösségi oldalakra? Itt egy újabb jópofa kampány, amihez csatlakozhatsz!
Az egyik kozmetikai cég – egészen pontosan a Max Factor – indította útjára az őrületet, aminek köszönhetően valószínűleg tele lesz az Instagram és a Facebook előtte-utána fotókkal. A vállalat #GlamJam kampányának lényege, hogy a nők egymás mellé montázsolva mutassák meg a világnak sminkeletlen és partikész arcukat, ezzel is bebizonyítva, hogy egy nő mindig képes a megújulásra.
Valahogy úgy, ahogy Gwyneth Paltrow, és Coco Rocha szupermodell is tette.
A kampány a cég 80. évfordulójának alkalmából indult, az évfordulóra készült plakátokon és tv reklámokban pedig maga Marilyn Monroe is feltűnik, mint a márka legújabb szépség nagykövete. Tudniillik Marilyn, még Norma Jean-ként, a ’40-es években használta a kozmetikai cég termékeit. Ezek – és egy kis hajfestés – segítségével alakult át ártatlan „szomszédlányból” vörös ajkú végzet asszonyává.
Az akcióban bárki részt vehet, aki feltölti előtte-utána selfie-jét a közösségi oldalakra, és #GlamJam hashtaggel látja el. A kampány január 31-ig tart,