Új, hároméves turisztikai marketingstratégiát dolgozott ki a 2015-2017 közötti időszakra a Magyar Turizmus (MT) Zrt. – jelentette be Faragó Péter, az MT Zrt. vezérigazgatója az Utazás kiállítás első napján, az Utazás Fórumon csütörtökön Budapesten.
Az MTI tudósítása szerint elmondta: a zrt. feladata változatlanul Magyarország turisztikai kínálatának bemutatása, népszerűsítése külföldön és belföldön egyaránt.
Mind a turizmusban, mind az agráriumban Magyarország versenyképessége a magas minőségű és jó áron értékesíthető szolgáltatásokon és termékeken alapszik – mondta.
Leszögezte: tény, hogy az ágazat 2014-ben rekordévet zárt. A növekedés fenntartásához vagy annak meghaladásához azonban új fogyasztói rétegek megszólítására, új módszerekre, és új kommunikációs csatornák megtalálására van szükség – jelentette ki.