2015. október 12-én teszt jelleggel megnyílt a Pécsi Járási Hivatal Kormányablak és Okmányirodai Osztályának kertvárosi ügyfélszolgálata az Aidinger út 43. szám alatt, és ezzel egyidejűleg megváltozik a belvárosi ügyfélszolgálat (Kossuth tér 1-3.) és az uránvárosi ügyfélszolgálat (Szántó Kovács János u. 1.) nyitvatartási ideje.
A kormányablakok ügyintézői az alábbi ügyfélfogadási időben várják az ügyfeleket:
Kertváros (Aidinger u.)
recepció: 72/795-306
hétfő: 8.00-16.00
kedd: 10.00-18.00
szerda: 8.00-16.00
csütörtök: 8.00-16.00
péntek: 8.00-13.30
Belváros (Kossuth tér)
recepció: 72/795-363
hétfő: 8.00-18.00
kedd: 8.00-16.00
szerda: 8.00-16.00
csütörtök: 8.00-16.00
péntek: 8.00-13.30
Uránváros (Szántó Kovács. J. u.)
recepció: 72/795-325
hétfő: 8.00-16.00
kedd: 8.00-16.00
szerda: 8.00-16.00
csütörtök: 10.00-18.00
péntek: 8.00-13.30
Szolgáltatások:
– Jármű-igazgatási ügyek
– Lakcímigazolvány ügyek
– Lakcímváltozási ügyek
– Mozgáskorlátozottak parkolási igazolványa
– NEK-adatlap felvételezése
– Személyi igazolvány ügyek
– Útlevél ügyek
– Ügyfélkapu regisztráció
– Vezetői engedély ügyek
– Az egyéb intézhető ügytípusok felsorolását a kormányablakokról szóló 515/2013. (XII.30.) Korm. rendelet melléklete tartalmazza.
Kizárólag a Kossuth tér 1-3. szám alatti ügyfélszolgálaton intézhető ügyek:
– Egyéni vállalkozói igazolvány ügyek
– Jármű-igazgatási ügyek (sárga rendszám, P rendszám, csoportos ügyintézés – háromnál több ügy intézése, törzskönyv átvétel, ügyiratos gépjármű ügyintézéssel kapcsolatos ügyek)
– Mozgáskorlátozottak parkolási igazolványa (ha még nincs megfelelő orvosi szakvélemény)
– Vezetési jogosultság szünetelésével kapcsolatos ügyiratok
– Népesség-nyilvántartás