Új szolgáltatást indított április 1-től a Tettye Forrásház Zrt., a cég a jövőben elektronikus úton, automatikus rendszerüzenetekben is tájékoztatást ad a felhasználóknak a leolvasással, illetve a szolgáltatás-ellenőrzéssel kapcsolatos hasznos információkról.
A folyamatos rendszerfejlesztések sorában bevezetett új kényelmi szolgáltatással a társaság célja, hogy a lehető leggyorsabban tájékoztassa az ügyfeleket és tovább gyorsítsa az ügyintézést.
Azok az ügyfelek, akik megadják e-mail címüket a társaságnak, a leolvasást követően automatikus üzenetet kapnak a szakember által rögzített vízmérő-állásról és a soron következő leolvasás időpontjáról (utóbbiról a társaság egyébként a kiküldött számlákban, illetve társasházi plakátokon ad tájékoztatást). Ugyancsak ily módon tájékoztatnak a leolvasás elmaradása esetén, és így értesítik az érintetteket arról is, ha a szakember valamilyen problémát, például szakadt plombát talált a vízmérőnél, vagy vízelöntést, sérült létrát az aknában.
A Tettye leolvasói mobilalkalmazásban gyűjtik az e-mail címeket, amelyeket a társaság erre a szolgáltatásra használ fel. A leolvasók mellett áprilistól már a szolgáltatás ellenőrzését végző munkatársaik is speciális készülékkel érkeznek a helyszínre; az ott felvett, felhasználó által aláírt jegyzőkönyvet pedig helyben kinyomtatják és átadják, vagy e-mailben küldik meg az ügyfélnek.