A tavalyi év után idén is sikerült elnyernie a Zsolnay Kulturális Negyednek a MagyarBrands2018 díjat a „Kiváló Fogyasztói Márka” kategóriában.
A MagyarBrands program immár nyolcadik éve díjaz magyar vonatkozású, kiváló márkákat, amelyek a magyar szellemi munka méltó képviselői hazánkban és határainkon kívül is. A MagyarBrands-díjazottakhoz olyan márkaértékek kapcsolhatók, mint az ismertség, a kedveltség, az üzleti megbízhatóság vagy a társadalmi hasznosság.
A MagyarBrands rendkívül komplex díj, amit egy márka a fogyasztók és a szakértők több szempontú vizsgálata és egyöntetű értékítélete alapján kaphat meg. Ennek során olyan területeket vizsgálnak, mint az identitás, a reputáció, a márkaépítés, a tradíció, az ismertség és a kedveltség.
– Egy díj elnyerése mindig nagy öröm, de ha duplázni is tudunk két egymást követő évben, az még egyértelműbb visszajelzés arról, hogy jó úton járunk – mondta el Vincze Balázs, a Zsolnay Örökségkezelő NKft. ügyvezetője.
(x)