Szimbolikusnak is tekinthető a városüzemeltetési társaság most megújult ügyfélterének átadása, hiszen jelzi a cégnél a hatékonyabb munka érdekében megvalósult változásokat” – mondta Páva Zsolt polgármester a Pécs Holding Zrt. megújult ügyfélszolgálati irodájának szerdai felavatásakor.
Mint azt Kiss Tibor, a társaság cégvezetője kihangsúlyozta, a Pécs Holding Zrt. korábbi ügyféltere nem volt alkalmas sem az ide betérő pécsiek gyors és szakszerű kiszolgálására, sem az ügyfelek megfelelő fogadására. Hozzátette: már a tavalyi év végén nyilvánvalóvá vált, hogy elkerülhetetlen a teljes szervezeti és arculati megújítás e téren.
Az új iroda ezentúl új, rugalmasabb, a pécsiek életritmusához jobban igazodó nyitva tartással működik, miközben a kényelmet ügyfélhívó berendezés szolgálja. Szerdánként reggel nyolctól este nyolcig, összesen pedig heti tíz helyett harminckét órában fordulhatnak ezután a holding munkatársaihoz ügye-bajos dolgaikkal a városlakók.
A másik újdonság, hogy a speciális vagy emelt szintű ügyintézést kívánó megkeresésekkel szakügyintézők foglalkoznak majd egy felszabadult pultban vagy a lépcső alatt kialakított új tárgyalóhelyiségben.
Az új irodában kettévált holding épületébe betérő dolgozók, tárgyalóvendégek és az ügyfelek útvonala is, így az érkezők fogadása is sokkal gördülékenyebben megy, mint eddig.
A polgármester a Pécsi Hírek kérdésére elmondta még: a városvezetés nem titkolt célja, hogy a jövőben a holding alá több más közüzemi szolgáltatót is bevonjon. Ez azt jelentheti, hogy később akár egy ügyféltérben intézhetik különféle ügyeiket a társaság irodáján jelentkezők.
A Pécs TV avatásról szóló tudósítását megtekintheti ITT!