A PÉTÁV Kft. ezúton értesíti ügyfeleit néhány fontos változásról a járványügyi veszélyhelyzet kapcsán.
Tisztelt Ügyfeleink!
A járványügyi veszélyhelyzet miatt március 16-tól a PÉTÁV Kft. személyes ügyfélszolgálata határozatlan ideig zárva tart.
A távhőszolgáltatással kapcsolatos ügyintézés a továbbiakban telefonon, e-mailben és az online ügyfélszolgálatunkon biztosított.
Azokat az ügyfeleinket, akik korábban értesítést kaptak melegvízmérők leolvasásának vagy cseréjének időpontjáról, arra kérjük, a mérők adatait e-mailben küldjék el társaságunk részére (amennyiben lehetséges, a mérőkről készült fotóval), vagy telefonon diktálják be munkatársainknak. Személyes leolvasást/cserét társaságunk a járványügyi veszélyhelyzet ideje alatt nem végez.
Telefonos ügyintézés és hibabejelentés: 72/503-402
Telefonos ügyfélszolgálatunkat
• hétfői, keddi, szerdai napokon 8 órától 15 óráig,
• csütörtökön 8 órától 20 óráig,
• pénteki napokon pedig 8 órától 12 óráig érhetik el.
Telefonos hibabejelentés: minden nap 0 és 24 óra között.
Kérjük ügyfeleinket, hogy hibát csak abban az esetben jelentsenek be, ha az élet- vagy vagyonbiztonságot veszélyeztet. Ilyen esetekben társaságunk a lehető legrövidebb időn belül megkezdi az elhárítást.
Elektronikus levelezési cím:
[email protected]
E-ügyfélszolgálat:
https://ugyfelszolgalat.petav.hu/
Köszönjük együttműködésüket és türelmüket!
Dear Customers,
Responding to the pandemic emergency our customer service office is temporarily closed from 16 March.
In the following the necessary administration about district heating cases will be possible via phone calls, email and our online customer service.
We kindly ask our customers who has received a notice about the time of reading or changing hot water meters to share the data of the meters with us via email or phone. If it is possible, please take a picture of the meter and attach to your email. During the pandemic emergency we will not read/change the hot water meters in person.
Call center service and problem reporting: 72/ 503-402
Our call center service is available
- Monday, Tuesday and Wednesday from 8.00 to 15.00
- Thursday from 8.00 to 20.00
- Friday from 8.00 to 12.00
Reporting errors via phone: 0-24 every day
We kindly ask our customers to report an error only when somebody’s life or property is in danger. In these cases we will start the troubleshooting immediately.
Mailing address:
Online customer service:
https://ugyfelszolgalat.petav.hu/
Thank you for your patience and cooperation.
(X)