Április 12-től újra a megszokott nyitvatartással fogadja az ügyfeleket a pécsi önkormányzat cégeinek Búza téri központi ügyfélszolgálati pontja. Ezzel a pécsiek ismét személyesen intézhetik ügyeiket a Pécsi Vagyonhasznosító Zrt., a Dél-Kom Nonprofit Kft., a Tettye Forrásház Zrt. és a Pétáv Pécsi Távfűtési Kft. ügyfélszolgálatán – tájékoztatta lapunkat a pécsi önkormányzat.
Tettye Forrásház Zrt.
A Tettye Forrásház a korábbi nyitvatartási rendje szerint fogadja az ügyfeleket a Búza téri közös ügyfélszolgálati irodában. A heti egyszeri hosszított nyitvatartás is visszaáll az eredeti rendre: április 12-től csütörtökönként ismét 8.00-20.00 között áll rendelkezésre.
Személyes ügyfélfogadás:
- hétfő, kedd, szerda: 8.00–14.00
- csütörtök: 8.00–20.00
- péntek: 8.00–14.00
Ezzel együtt valamennyi víz- és szennyvízszolgáltatással kapcsolatos ügy intézhető továbbra is telefonon vagy online. Azt kérik az ügyfelektől, lehetőség szerint csak halaszthatatlan ügyekben válasszák a személyes ügyintézést, és foglaljanak előre időpontot.
Pétáv Pécsi Távfűtési Kft.
A vállalat azt kéri ügyfeleitől, ha tehetik, továbbra is a telefonos és az online ügyintézést válasszák a távhőszolgáltatással kapcsolatos ügyeik intézéséhez. Ha a személyes ügyintézés mellett döntenek, javasolják, hogy használják az online időpontfoglaló rendszert.
A Pétáv Kft. Magyar Lajos utcai ügyfélszolgálata egyébként április 8-a óta fogadja az ügyfeleket, a cég Búza téri ügyfélszolgálati pontja pedig április 12-én, hétfőn nyit.
A Magyar Lajos utcai központi ügyfélszolgálat nyitvatartása:
- hétfő: 8.00–15.00
- kedd: 8.00–15.00
- szerda: 8.00–15.00
- csütörtök: 7.00–19.00
- péntek: 8.00–12.00
Az ügyfélszolgálat pénztára hétfőtől csütörtökig 12 órától 12.20-ig zárva tart.
A Búza téri kihelyezett ügyfélszolgálat (április 12-től):
- hétfő: 8.00–12.00 és 12.30–15.00
- kedd: 8.00–12.00 és 12.30–15.00
- szerda: 8.00–12.00 és 12.30–15.00
- csütörtök: 8.00–12.00 és 12.30–17.00 (a pénztár csak 15.30-ig tart nyitva)
- péntek: 8.00–12.00
Telefonos ügyintézés és hibabejelentés a 72/503-402-es számon lehetséges.
A telefonos ügyfélszolgálatot a hétfői, keddi, szerdai napokon 8 órától 15 óráig, csütörtökön 7 órától 19 óráig, pénteki napokon pedig 8 órától 12 óráig érhetik el.
Telefonos hibabejelentés minden nap 0 és 24 óra között.
Április 19-től újra elindulnak a járványhelyzet miatt korábban felfüggesztett tevékenységek, a lakásokban lévő melegvízmérők leolvasása és a melegvízmérők cseréje is. A leolvasások és cserék időpontjáról az érintett ügyfeleket előzetesen értesítik.
Pécsi Vagyonhasznosító Zrt.
A Búza téri ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig 8.00 és 15.00 között tart nyitva.
Dél-Kom NKft.
Április 12-től a Dél-Kom Nonprofit Kft. Központi ügyfélszolgálata (Siklósi út 58.) valamint a Búza téri ügyfélképviselete (Búza tér 8/b) is megnyit. Kérik azonban az ügyfeleket, hogy lehetőség szerint továbbra is az e-mailen ([email protected]) levélben (7602 Pécs, Pf. 176.) vagy telefonon (72/805-410) történő ügyintézést részesítsék előnyben.
Amennyiben a személyes ügyintézés mellett döntenek, a Búza téri ügyfélképviselet a megszokott nyitvatartási rend szerint várja az ügyfeleit:
- hétfő–csütörtök: 8.00–12.00 és 12.30–16.00
- péntek: 8.00–12.00 és 12.30–14.00
A központi ügyfélszolgálat (Siklósi út 58.) nyitvatartása:
- hétfő: 8.00–20.00
- kedd–csütörtök: 8.00–16.00
- péntek: 8.00–14.00
Az esetleges zsúfoltság vagy a sorban állás elkerülése érdekében a Központi. ügyfélszolgálat szolgáltatásait kizárólag előzetes időpontfoglalást követően tudják igénybe venni az ügyfelek. (Időpontfoglalás IDE KATTINTVA).
Pécsi Közterület-felügyelet
A Pécsi Közterület-felügyelet április 19-től kezdi meg a személyes ügyfélfogadást a Búza téren, hétfőtől csütörtökig 8 órától 13 óráig fogadják az ügyfeleket.
A Pécs-keleti Közbiztonsági Centrumban április 19. és 23. között minden nap 10 órától 17.30-ig tartanak fogadóórát.
A telefonos és elektronikus ügyintézés folyamatosan üzemel, hétfőtől csütörtökig 7.30-tól 16 óráig, pénteken pedig 7.30-tól 13.30-ig.