-0 C
Pécs
kedd, november 19, 2024
KezdőlapHírzónaBelföldIgazgatási szünetet rendelt el hivatalaiban a pécsi önkormányzat

Igazgatási szünetet rendelt el hivatalaiban a pécsi önkormányzat

A szünet december 27-től január 6-ig tart a polgármesteri hivatalban – erről határozott a közgyűlés.

Az igazgatási szünet ideje alatt a Széchenyi tér 1. szám alatti hivatal, az Önkormányzati Adóhatósági Főosztály Endresz György út 8/A számú épülete, az I. számú Területi Szociális Központ Dobó I. u. 89. számú épülete, a II. számú Területi Szociális Központ Sarolta u. 2. számú épülete, és a III. számú Területi Szociális Központ Esztergár Lajos út 19. számú épületrésze zárva tart.

A Polgármesteri Hivatal ez alatt a Kossuth téri épületben (Kossuth tér 1-3.) ügyfélfogadási ügyeletet biztosít az alábbi időpontokban:

  • december 28-án (szerdán) 8.00–12.00 és 13.00–16.00;
  • január 2-án (hétfőn) 13.00–16.00;
  • január 4-én (szerdán) 8.00–12.00 és 13.00–16.00.
Az igazgatási szünetben az alábbi ügyeket lehet személyesen intézni:
  • anyakönyvi eljárások; műszaki és címnyilvántartási ügyek; hagyatéki, birtokvédelmi, kereskedelmi ügyek; egyéb hatósági eljárások,
  • adóügyek: adatbejelentés, egyéb beadvány benyújtása; adószámla egyeztetése; csekk igénylése; helyi adó befizetése bankkártyával,
  • területi szociális központokhoz tartozó eljárások: szociális és gyermekvédelmi ügyek,
  • lakásgazdálkodási ügyek.

Az ügyfélfogadási idő alatt a 72/534-051-es számon telefonon is lehet érdeklődni.

A szünetben a beadványokat elektronikus úton változatlanul be lehet nyújtani a beadvány típusától függően vagy az általános célú elektronikus kéreleműrlap szolgáltatás (epapir.gov.hu) igénybevételével, vagy strukturált (iForm) űrlap használatával.

Az egyes ügyekhez tartozó beadványok előterjesztési módjával kapcsolatban ITT lehet további információt szerezni.

Az igazgatási szünetben az adóügyek elektronikus ügyintézése az E-Önkormányzat Portálon is elérhető (ohp-20.asp.lgov.hu). Az ingatlan értékesítésére, személyes adatok és lakcím változására irányuló bejelentést – amennyiben nem rendelkezik valaki ügyfélkapus azonosítóval – megteheti az [email protected] e-mail-címen.

A helyi adókat elektronikusan is be lehet fizetni:
  • átutalással: netbankon keresztül lehetőség van az adott adónem számlaszámára átutalási megbízást adni. Ebben az esetben a közlemény rovatban szükséges feltüntetni az adózó azonosítóját (mutató), illetve az adóazonosító jelét, adószámát,
  • bankkártyával ügyfélkapus azonosítást követően az E-Önkormányzat portálon keresztül.
Hirdetés
KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

Hírzóna

Abszolút Nő