Miért tedd fel a podcastod a YouTube-ra?

Hirdetés

A YouTube elsősorban videós platform. A közönsége a videóformátumú tartalmakért keresi fel, hiszen a fiatalok számára természetes, hogy ilyen módon szerzik be az információt. Egy podcastnak tehát nehezebb hallgatottságot produkálnia ezen a csatornán, de ez már nem sokáig lesz így.

Podcast a YouTube-on

A YouTube is felismerte a podcastban rejlő lehetőségeket, így már kialakítás alatt van erre egy felülete. Ez vélhetően nagyon megdobja majd ennek a műfajnak a népszerűségét a hallgatóság körében, hiszen a YouTube-nak sok millió felhasználója van világszerte. Amíg ez megvalósul, célszerű valamilyen módon a műsoroddal megjelenni ezen a csatornán is. Ha még csak most tervezed a tartalmadat, érdemes szakértők segítségét is igénybe venned.

A Brocasterz podcast ügynökség szolgáltatásai a műsorkészítés teljes folyamatát átfogják. Bérelhetsz náluk stúdiót, ahol a felvételek elkészülnek. Itt a legmodernebb hang- és felvevő technikai berendezésekkel készítik el a felvételeket.

Miben segíthet neked a Brocasterz podcast ügynökség?

A stúdióbérlésen kívül igénybe veheted a szakértő csapatot, akik akár mentorként segítenek neked az ötleteléstől a megvalósításig, vagy akár formába is öntik az elképzeléseidet. A műsorvezető és a vendégek kiválasztása, a téma pontosítása, a főcímzene és a háttérzene kiválasztása, az egyes epizódok tartalma, felépítése, a szöveges tartalmak megírása nem könnyű feladat.

Jó, ha van ehhez olyan segítséged, aki már többezer podcast gyártási tapasztalattal rendelkezik. A cég szakemberei a felvétel utómunkálataiban is segítségedre lehetnek, hiszen a vágás, a hangminőség javítás is fontos része a folyamatnak.

Hogyan jelenhet meg a tartalmad a YouTube-on?

Jelenleg ezen a felületen a következő formában lehetsz jelen a tartalmaddal:

  1. Teljes adással videós tartalommal, amely már most is nagyon jól teljesít a YouTube-on. Ezzel új közönséget tudsz elérni, és közben nem veszíted el a korábbi hallgatóságodat sem.
  2. Teljes adással videó nélkül, vagyis csak hangalapú tartalommal. Ezeknek még alacsonyabb a hallgatottsága, viszont megjelenik a YouTube-on, és a keresőmotor is rangsorolni fogja.
  3. Részlet a videótartalomból, ami a teljes adás egy-egy érdekes részletét jelenti. Így ezzel a rövid videós tartalommal más platformokat, a Tik-Tok, Facebook és Instagram sztori, valamint az Instagram Reels közönségét is elérheted. Ezáltal az eredeti, teljes adásnak is tudsz további érdeklődőket találni, hiszen a rövid videó felkeltheti az érdeklődésüket, és megnézik a teljes adást.
  4. Részlet a hangalapú tartalomból, amellyel reklámozhatod a hangalapú teljes tartalmat. Ezeket az audiogramokat szívesen meghallgatja a közönség, és ez alapján el tudja dönteni, hogy meghallgatja-e a teljes adást.
  5. Live közvetítés az interjúról vagy a panelbeszélgetésről, amelyet egyszerűen, egy kamerával el tudsz készíteni.

Bármelyikkel is szeretnél megjelenni a felsorolt formák közül a YouTube-on, jó, ha van egy szakértő csapat, aki támogat a tartalom elkészítésében.

(x)

Hirdetés