Városmarketing Gyémánt Díjjal ismerték el a Tettye Forrásház Zrt. két friss projektjét: a tudatos csatornahasználatra buzdító Ne etesd a Csatornaszörnyet! kisfilm és kampány, valamint a pécsi szennyvíztisztító telepen kialakított Bokortól a latrináig és a csatornáig interaktív szennyvizes bemutatóterem érdemelte ki az elismerő védjegyet.
A Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete által odaítélt rangos szakmai elismeréseket a társaság szeptember 14-én vette át Budapesten, a Marketing Summit Hungary rendezvényen.
A városszerte ismert csatornaszörny figurájához illeszkedő kampányban a szolgáltató a Ne etesd a Csatornaszörnyet! animációs kisfilmmel, a kapcsolódó tájékoztató füzettel, valamint az iskolákat célzó Csak a 3P-t húzd le! vécématricákkal hívja fel a figyelmet a nem megfelelő csatornahasználat következményeire, erősítve ezzel a szennyvízszolgáltatás felelős igénybevételét.
A pécsi szennyvíztisztító telepen nyár elején megnyílt bemutatóteremben pedig Budzillával, századeleji Zsolnay-fajansszal, a római kori társadalmi budik történetével, Csorba Győző-vécéversekkel, aknafedlap kiállítással várják a látogatókat, akik egyebek mellett a helyi szennyvízszolgáltatás történetéről, zöldenergia-termelésről és a csatornarémek keletkezésének megelőzéséről szerezhetnek szerteágazó ismereteket.
Az értékelés szerint a társaság a marketingkommunikációs megoldások és tartalom kategóriában végzett kimagasló, Gyémánt Díjra érdemes tevékenységet 2023-ban, a kampány és a bemutatóterem kreatív elemei tekintetében egyaránt.
A szakmai versenyen idén is Pécs hozta el a legaktívabb és példamutatóbb nevezőnek járó „Városmarketing nagykövete” különdíjat. A megmérettetésre 40 városból összesen 183 nevezés érkezett, a pályázatokat egy 50 fős független szakmai zsűri bírálta el.