A Fressnapfot, mely Európa-szerte a legnagyobb állateledelt és -felszerelést kínáló áruház, valószínűleg a pécsi gazdiknak nem kell bemutatni, hisz a német vállalat több bolttal is képviselteti magát nálunk. Jó hír viszont, hogy nemrég bejelentették: újabb munkahelyeket teremtenek, ügyfélszolgálati irodát nyit a cég a városban. Részleteket Trinter Norberttől, a már alakuló helyi csapat vezetőjétől tudtunk meg.
Mint kiderült, a pécsi kollégák bejövő hívásokat és e-maileket kezelnek: a német, az osztrák, illetve a svájci Fressnapf-webáruház vásárlóinak kérdéseire, észrevételeire, esetleges panaszaira reagálnak szóban vagy írásban, például fizetéssel, rendeléssel, vagy éppen szállítással kapcsolatban.
– Az új kollégák kiválasztásakor leginkább arra figyelünk, hogy a személyiségük jól beleilljen a csapatba, a jelölt a cég alapelveivel egyetértsen. A legfontosabb kritériumok a kedvesség és az ügyfélközpontúság, de a magasszintű némettudás is elengedhetetlen ahhoz, hogy együtt tudjunk működni. A nyelvvizsga viszont nem követelmény, mint ahogy egyelőre a felsőfokú végzettség sem, elegendő az érettségi. Nagyon elfogadó, inkluzív vállalatról van szó, az interjúk során mindig hangsúlyozom, hogy nem számít ki milyen zenét szeret vagy miként hordja a haját. A következő fél évben 25-30 munkatársat szeretnénk felvenni Pécsett, jelenleg otthonról dolgozik mindenki, de hamarosan ideiglenes irodába költözünk, aztán remélhetőleg rövid időn belül elfoglalhatjuk a végleges helyünket – nyilatkozta lapunknak Trinter Norbert.
A franchise jellegénél fogva nem meglepő, hogy a cégpolitikában kiemelt hangsúlyt fektetnek az állatok szeretetére, így a budapesti után a pécsi irodát is kutyabarát módon alakítják ki: külön hűtő a négylábúak eledele számára, könnyen tisztítható felületek „kis balesetek” esetére, puha fekhelyek, hogy csak néhányat említsünk a kedvencek kényelmét garantáló extrák közül. A náluk dolgozó gazdik mindemellett annak is örülhetnek, hogy kedvezményt kapnak egy általuk kijelölt Fressnapf-üzletben, csupán egy plusz juttatást említve, a cafeteria és a kiemelt bérek mellett.
– Tudjuk, hogy a call center alapvetően elég kötött műfaj, de kellemes munkakörnyezettel, sok-sok közös programmal, valamint persze a kis kedvencek irodai jelenlétével szeretnénk elérni, hogy a kollégák igazán jól érezzék magukat nálunk, tapasztalataink szerint a kiegyensúlyozott és elégedett kollégák jobban teljesítenek – emelte ki a pécsi vezető.
Amennyiben mindez felkeltette az érdeklődésünket, konkrét állásajánlatokat ide kattintva tekinthetünk meg.
Kiemelt képünk a cég budapesti irodájában készült.