A vásárlók megtartásának titka

Hirdetés

Bármelyik szféráról is legyen szó, óriási verseny alakult ki a piacon. Sok a konkurencia, emiatt muszáj csalogató ajánlatokkal meglepni a vásárlókat. Egy vállalkozás csak úgy tartható életben, ha minél több érdeklődőből visszatérő ügyfél válik.

A vevőkör kialakításához nem elég egy tökéletes, minőségi termék. Ma már szinte minden a marketingen múlik, hogy leadgenerálás történhessen. Ha ezt az akadályt sikerült megugrani, akkor egy nagyobb fába kell vágni a vállalkozás fejszéjét: az ügyfelek megtartásába.

A vásárlók szeretik azt érezni, hogy az üzlet, ahonnan vesznek valamit, megbecsüli őket. Plasztik kártya nyomtatás, különböző ajánlatok és kuponok, valamint az ügyfelekkel való kapcsolattartás jelenthetik a megoldást erre.

Kártya minden mennyiségben

Egy bizonyos összeg elköltése felett a vásárlókat törzsvásárlói kártyával szokták jutalmazni a vállalkozások. Birtokosai akár kedvezményekben részesülnek. A vásárlástörténet lekövetése pedig lehetővé teszi azt is, hogy személyre szabott ajánlatokkal csábítsák el ismét a vevőket.

Ennek egy másik formája a hűségkártya, ami nagyon hasonlít a törzsvásárlóihoz. A különbség csupán annyi, hogy nemcsak kedvezmények kaparinthatók meg, hanem pontgyűjtésre is lehetőség van. A pontok beválthatók a szabályzatok és előírások szerint. Ha kedvezményeket nem kell tartalmazzon, akkor egy egyszerű, ezt a célt szolgáló kártyát érdemes létrehozni.

Többek között az egyesületek és a konditermek tagsági vagy klubkártyát szoktak alkalmazni. Ezekkel garantálják a belépés lehetőségét vagy a szolgáltatás használatát, illetve még akár engedményekre is feljogosíthatnak.

A kártya alapú bérletekkel nincs szükség minden alkalommal kifizetni a belépést például fitness termekbe vagy szoláriumokba. A nagyobb, egyösszegű vásárlás miatt ezek az üzletek a bérlet kifizetésekor olcsóbban számolják fel a díjakat. 

Sokféle plasztik kártyával éreztethetik a vállalkozások, hogy nekik a vásárló igenis fontos. Az ügyfelek ezt általában értékelni szokták, és vissza is térnek további pénzköltés céljából. Jó az üzletnek, és jó a vevőnek is. Kell ennél több?

Érdeklődőből visszatérő vásárló

Számos vállalkozás tesz annak érdekében, hogy vásárlóit megtartsa. Ez nem csak plasztik kártyák formájában történhet, bár egy ízléses és minőségi kártya birtoklása a vevőt boldoggá teszi.

Kedvezményeket, kuponokat és szezonális leárazásokat már muszáj tartani. A kínálat óriási a piacon, a cégek kiszolgáltatottak, a vevők pedig olyan helyzetben vannak, hogy megválogathatják, kinél költik a pénzüket.

A jó ügyfélkapcsolat elengedhetetlen

A vásárlókkal muszáj jó kapcsolatot fenntartani, mutatni kell nekik, hogy igenis érdeklik a vállalkozást. Megbecsülve csak akkor fogják érezni magukat, ha foglalkoznak velük. A becsben tartott ügyfelek pedig vissza fognak térni, hogy vásároljanak.

A Plasztik kártya nyomtatás weboldala minőségi termékeivel segít megtartani a vevőket. A tervezést is megoldják, ráadásul garanciával biztosítják a kifogástalanságot.

(x)

Hirdetés