Hirdetés

A 2020-ban megújított Utasellátó a tavaly több rekordot is megdöntött: ekkor közlekedett a legtöbb vonat Utasellátó szolgáltatással, amit összességében közel 1 milliónyi utas vett igénybe – írja közleményében a MÁV.

A vasúttársaság adatai szerint naponta több mint száz vonatban közlekedik étkező- vagy prémium- és bisztrószakasszal rendelkező kocsi a nemzetközi és a belföldi járatokban.  A Budapestet a vidéki nagyvárosokkal (például Debrecennel, Miskolccal, Péccsel, Szegeddel) összekötő belföldi IC-kbe kapcsolt hazai gyártású IC+ prémium- és bisztrószakaszos kocsikban az Utasellátó jellemzően hideg italokkal, egyszerűbb ételekkel, valamint harapnivalókkal, édességekkel és kávéféleségekkel várja az utasokat. 

Az étkezőkocsikban viszont éttermi a színvonal és a kínálat egyaránt – emeli ki a MÁV. Ezekben tavaly több mint 950 ezer utasunk vette igénybe a fedélzeti vendéglátást. Hamburgerekből 22 ezret adtak el, de felszolgáltak mintegy 10 ezer adag gulyáslevest, 4000 adag marhapörköltet és 5800 adag csirkepaprikást is. Mindehhez pedig több mint 280 ezer korsó sört csapoltak. A népszerű desszertből, a csokirolóból pedig csaknem 70 ezret értékesítettek.

Kiemelt képünk forrása: mavcsoport.hu

Hirdetés