Rengeteg előnye van a a Facebook hirdetéseknek. Az új ügyfelek megszerzésétől kezdve a jobb márkaismertség kialakításáig a Facebook-hirdetések ma már sok kisvállalkozásnak segítenek az online növekedésben!
De ez csak a kezdete annak, hogy a Facebook-hirdetések mit segítenek a vállalatoknak online.
Szeretne többet megtudni a Facebook-hirdetések előnyeiről? Nos, azért vagyunk itt, hogy a legjobb betekintést nyújtsuk.
És őszintén szólva, valószínűleg a közönsége hatalmas részét hagyja ki, ha nem használja ki a Facebook-hirdetés összes előnyét.
A Facebook 8 legfontosabb előnye az Ön vállalkozása számára.
1. Ügyfelei idejük nagy részét a Facebookon töltik
Kezdjük a tényekkel. Az internetezők 80%-a használja a Facebookot. Még a 65 év feletti felnőttek 65%-a is használja a Facebookot. Több milliárd felhasználója van, és a legtöbbjük naponta többször is ellenőrzi a Facebook-oldalát. Függetlenül attól, hogy kik az Ön ügyfelei, használják a Facebookot. És minden nap használják.
Ezért a Facebook-hirdetés egyik legfontosabb előnye, hogy ügyfelei naponta használják.
2. A Facebook-hirdetés a legcélzottabb hirdetési forma
A Facebook-hirdetés egyik legnagyobb előnye, hogy pontosan az Ön célközönségét éri el.
A Facebook-hirdetés az egyik legnépszerűbb online hirdetési forma. Kor, érdeklődési kör, viselkedés és hely szerint hirdethetsz az embereknek.
Ha igazán ismeri az ügyfeleit, akkor a Facebook-hirdetések segítségével bevonhatja őket.
3. A Facebook hirdetés a legolcsóbb hirdetési forma
Amikor a hagyományos média vs. közösségi média hirdetésekről beszélünk, a Facebook hirdetések másik nagy előnye, hogy ez az egyik legolcsóbb hirdetési forma.
Nincs értelme többet költeni rádiós hirdetésekre, televíziós reklámokra, óriásplakátokra és más hagyományos médiumokra, hogy ugyanazt a közönséget elérjük.
4. A Facebook-hirdetés gyors
A Facebook-hirdetés gyors. Azonnali eredményeket hoz. Már ma elkezdhet több ezer embert elérni.
Ha tehát gyors módszert keres a forgalom és a konverziók növelésére, a Facebook-hirdetés a legjobb megoldás.
5. A Facebook-hirdetés növeli a márkaismertséget
A Facebook-hirdetés jelentősen növeli a márka ismertségét. Ez egy nagyszerű módja annak, hogy az emberek tudomást szerezzenek arról, hogy mit kínál.
Minél jobban ismerik az emberek a márkáját, annál valószínűbb, hogy megvásárolják a termékeit, amikor eljön a döntés ideje.
6. A Facebook-hirdetés növeli a webhely forgalmát
A Facebook-hirdetés növeli webhelye forgalmát. Futtathat weboldalra kattintási kampányt, hogy célzottan megcélozza a célközönséget, és elküldhesse őket a weboldalra. Miközben több forráson keresztül növelheti webhelyének forgalmát. A Facebook-hirdetés pontossága és költséghatékonysága miatt előnyösebb, mint más források.
7. A Facebook-hirdetés mérhető
A Facebook-hirdetésnél nincs találgatás. Az eredmények mérhetőek. És a számok magukért beszélnek. Látni fogja, hogy hány megjelenést, kattintást és konverziót kap.
A konverziók nyomon követéséhez konverziós vagy Facebook-hirdetési pixelt kell telepítenie a weboldalára, hogy nyomon követhesse a tevékenységet.
Ebben a Facebook-hirdetési szakember segít Önnek.
8. A Facebook-hirdetés növeli az ügyfelek elköteleződését
A Facebook-hirdetés növeli az ügyfél-hozzájárulást.
Az attribúció azt jelenti, hogy a közönséged hányszor látja a márkádat. Minél többször lépnek interakcióba vállalkozásával, annál valószínűbb, hogy konvertálnak.
A Facebook-hirdetés segít növelni az érintkezési pontokat a közönségével, és a jövőben több konverzióhoz vezet. (x)