Nem vesztett vezető szerepéből az egyik leghatékonyabb online marketing kommunikációs eszköz, az e-mailezés. Ahhoz, hogy egy cégvezető az e-mailen kiküldött üzenetekkel továbbra is mesterien célt tudjon érni, az alábbi néhány pontban összeszedett checklist szolgálhat segítségül:
1. E-mail marketingtipp: Közvetlen, rövid levelek
Az e-mail legyen tömör, őszinte, célirányos. Ernest Hemingway sok évtizeddel ezelőtt 6 szóban elmondta a lényeget: “Kisbaba cipő eladó. Soha nem viselték.”
Az e-mail legyen ugyanakkor empatikus, személyes hangvételű, így az olvasója azonnal közelebb érzi magát a témához és egyből tudja, hogy mi a levél célja. Ha az e-mailben megtalálhatóak az előbb említett jellemzők, akkor ez a hangvétel olyan hatást eredményez a felhasználó számára, mintha egy baráti társaságban csevegne a cég képviselőjével.
A személyes hangvétel elérésében kulcsszerepet töltenek be azok a szavak, amelyek nyomógombként szolgálnak a felhasználó számára. A Yellow Bird online marketingügynökség az egyik legjobb a legmegfelelőbb kulcsszavak megtalálásában.
2. E-mail marketingtipp: Pozicionált levelek
Tudni kell, hogy ki a célcsoport, és csak őket szabad megcélozni a levelekkel. Rendkívül fontos a célközönség alapos megismerése, a teljes monitoring.
3. E-mail marketingtipp: A célközönség bevonása
Ha az e-mailek különböző típusú cselekvések végrehajtására ösztönzik a felhasználót, azzal ő még közelebbinek érzi a céget, annak termékeit, mélyül a bizalmi viszony, a cég iránti elkötelezettség. Ilyen csalogató eszközök a nyereményjátékok, különböző versenyek, szavazások, közvélemény-kutatások, melyekkel magasabb konverzió érhető el.
4. Email marketingtipp: Mobilos felhasználás
Napjainkban a legtöbb üzenet mobilon érkezik, így alapvető, hogy olyan formában kell a leveleket megszerkeszteni, hogy az ott is jól látható, érthető, kompakt legyen. Ezért fontos a felsorolás, számozás, kiemelések használata.
5. E-mail marketingtipp: A feladó és a tárgy szerepe
Kampány idején érdemes az ahhoz kapcsolódó elnevezést használni a feladó nevében, a tárgy sorában pedig olyan rövid, figyelemfelkeltő szavakat, amire azonnal reagál a felhasználó. Különösen fontos szereppel bír a tárgy első két szava. Egy meghökkentő, különös esemény, videó vagy fotó megnevezése nagyobb eséllyel vonzza magával a rá való kattintást, így növelve a marketingkommunikáció hatékonyságát.
Az online világ 2020 után 2021-ben is folytatja a térhódítást, és ehhez a hatékony online marketingkommunikáció nélkülözhetetlen. Amennyiben egy cégnek segítségre van szüksége egy eredményes e-mail stratégia kiépítésében, a Yellow Bird reklámügynökség egy jó választás.
A Yellow Bird egy olyan online marketing ügynökség, amely tudományos alapokon kidolgozott módszertanával biztosítja a felhasználóit arról, hogy a világban jelenleg tettenérhető hatalmas reklámzajban is ki tudjon emelkedni a hatékony kommunikációja révén.
(x)