Nagyszabású, országos elégedettségi felmérést készített a fogyasztók körében a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH). Három szakaszban több mint ötvenezer embert kérdeztek meg tíz nagyvárosi hőszolgáltató ügyfelei közül. A Pétáv Kft. kimagasló, 90 százalék feletti eredményt ért el, kiderült, a pécsi céget tartják az ország harmadik legjobb távhőszolgáltatójának a fogyasztók – tájékoztatta lapunkat a vállalat.
Mint írják közleményükben, a MEKH kérdései minden területre kiterjedtek. Érintették például a fűtés minőségét és a használati meleg víz hőmérsékletét, a szolgáltatás folyamatosságát, a karbantartásokat, a tájékoztatást vagy a távhő ár-érték arányát. Az ügyfélszolgálattal kapcsolatba kerülők pedig véleményezhették az ügyintézés szakszerűségét, gyorsaságát és eredményességét.
Ez alapján 90 százalék felettire értékelték a fogyasztók a Pétáv szolgáltatásait (a FEF-indexen elérhető 1000 pontból 905-öt szerzett).
A pécsiek különösen elégedettek voltak a fűtés folyamatosságával, a karbantartási munkák szervezésével és a számlafizetési lehetőségekkel. Kimagasló, 9,6 pontos átlagértéket kaptak a mérőleolvasó munkatársak és ugyancsak 9,6 pontot adtak a válaszadók arra kérdésre, hogy a hőszolgáltató a munkája során mennyire van tekintettel a közvetlen környezet nyugalmára. Még magasabb, 9,7-es pontszámot kapott az ügyfélszolgálat szakszerűsége és eredményessége, ráadásul az ügyintézők udvariasságát, segítőkészségét is a legmagasabbra értékelték.
2021-ben is lesz ilyen felmérés, a társaság akkor is számít ügyfelei segítségére.
A pontos adatok, részletek ide kattintva tekinthetők meg.