Pécs Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Pénzügyi Főosztály költségvetési ügyintéző munkakör betöltésére. A közszolgálati jogviszony időtartama: határozott idejű 2019. február 28. –ig tartó közszolgálati jogviszony.
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Baranya megye, 7621 Pécs, Széchenyi tér 1.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
- Intézmények gazdálkodási tevékenységének elvi irányítása.
- Polgármesteri Hivatal és az Önkormányzat, valamint az intézmények költségvetésének, éves költségvetési beszámolója, havi, negyedéves pénzforgalmi jelentésének összeállítása és a KGR-K11 rendszerben való rögzítése.
- A Polgármesteri Hivatal költségvetésének működési kiadásai, bevételei részletes előirányzatainak, továbbá az előirányzatok évközi változásainak nyilvántartásában, a költségvetési rendelet módosításának előkészítése.
- A helyi és központi intézkedések végrehajtásához szükséges felmérések elkészítése, a munkaköréhez sorolt intézmények értesítése az előirányzatok módosításáról.
- A munkaköréhez tartozó intézmények költségvetési előirányzatainak évenkénti kidolgozása, az intézmények által benyújtott költségvetési igények felülvizsgálata és egyeztetése.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Főiskola, felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi, közszolgálati, műszaki menedzser, gazdasági agrármérnöki, jogi szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, informatikai, műszaki, logisztikai felsőfokú illetve mérlegképes könyvelő szakképesítés,
- Államháztartásban szerzett gyakorlat – Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
- Államháztartási számviteli gyakorlat, és könyvviteli gyakorlat – Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
- Előnyt jelent a Forrás SQL ismerete
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban 2017. április 1. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje:
2017. március 6.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Dr. Deákné Dr. Pap Krisztina nyújt, a 72/533-908 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
Postai úton, a pályázatnak a Pécs Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala címére történő megküldésével (7621 Pécs, Széchenyi tér 1. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 04-4/448/2017 , valamint a munkakör megnevezését: költségvetési ügyintéző.
Elektronikus úton Berta Melinda részére a [email protected] E-mail címen keresztül Elektronikus úton részére a E-mail címen keresztül
A pályázat elbírálásának határideje:
2017. március 10.