A korábbinál nemcsak kényelmesebb, de szélesebb körű szolgáltatással fogadja az utazókat a Pannon Volán ZRt. a pécsi távolsági autóbusz-állomáson.
A négy hónapig tartó kivitelezési munkálatokat követően a várótermen belül február 14-én átadott ügyfélszolgálat három elővételi pénztárral, információs, valamint személyes ügyintézési pulttal várja az utasokat. Az ügyfélszolgálatnál egy helyen lesz lehetőségük az utazóknak minden, utazással kapcsolatos ügyintézésre, például poggyászmegőrzésre, elhagyott tárgyak keresésére, különjárati autóbuszok megrendelésére.
Az egyenlő bánásmód elvének megfelelően, az autóbusz-állomás megközelítését, várótermét, mellékhelyiségeit már korábban átalakították, hogy a mozgásukban korlátozottak is zavartalanul közlekedhessenek. A mostani beruházás során újabb előrelépés történt a fogyatékkal élők érdekében: egy speciális eszköz, az úgynevezett indukciós hurok segítségével a halláskárosultak számára is elérhetővé válnak az utazással kapcsolatos tájékoztatások.
Az Új Széchenyi Terv pályázat keretében idén megvalósuló komplex elektronikus jegy- és bérletrendszer, s az ehhez tartozó infrastruktúra kialakítását követően az ügyfélszolgálatnál lesz lehetőség a plasztik chip-kártyák feltöltésére. A dinamikus utastájékoztatás részeként a váróteremben olyan vizuáltáblákat is elhelyeznek, amelyek az induló és érkező autóbuszjáratok valós, tehát nem a menetrendet mutató időpontjairól informálnak.
A Pannon Volán ZRt. ügyfélszolgálatának beruházási költsége 30 millió forint volt – ezt a vállalat saját finanszírozásból fedezte –, a kivitelezés a pécsi székhelyű NORK Kft. munkáját dicséri.
Az ügyfélszolgálatot dr. Horváth Zoltán, a Pannon Volán ZRt. vezérigazgatója, vezető munkatársainak jelenlétében adta át az utasoknak.
Forrás: Pannon Volán