Külföldi utazásszervezőkkel, turisztikai szereplőkkel, tehetősebb magánemberekkel veszi fel a következő hónapokban egy magáncég a kapcsolatot, hogy megismertesse a külvilágot a pogányi reptér adottságaival, a térség turisztikai lehetőségeivel.
A repülőteret működtető társaság bruttó 4,8 millió forintot költ egy, a repülőtér népszerűsítéséhez elengedhetetlen marketingstratégia kidolgozására, promóciós anyagok elkészítésére és a tárgyalások költségeire március végéig.
Képünkön balról jobbra: Keszkenyős Imre és Dragovácz Márk
A cél, hogy a mainál jóval többen rendelkezzenek információkkal a pécsi lehetőségekről, s egyrészt az ide érkező, másrészt a kiutazó forgalom is lendületet vegyen. Minderről Dragovácz Márk, a Pécs-pogányi Repülőteret Működtető Kft. ügyvezetője, és Keszkenyős Imre, a felkért cég ügyvezetője beszélt pénteken sajtótájékoztatón.
– A korábbi városvezetések alatt semmit sem törődtek a pogányi légikikötő népszerűsítésével, az utóbbi időszakban pedig az új, hatékonyabb, olcsóbb szervezeti és működési modell kialakítása miatt nem jutott energiánk, s forrásunk a reptér népszerűsítéséhez. Mindezt Dragovácz Márk, a Pécs-Pogányi Repülőteret Működtető Kft. ügyvezetője mondta a légikikötő népszerűsítésének elindulásával kapcsolatos sajtótájékoztatón.
Az ügyvezető kijelentette: a repülőtér idei eredményei eddig jól alakulnak, így ebben az évben komoly munka indulhat el a létesítmény népszerűsítésével kapcsolatban.
– Három, a marketing, a turisztika területén referenciákkal rendelkező cégtől kértünk ajánlatot egy repülőtéri marketingstratégia elkészítésére, s a létesítmény nyolc hónapon át történő promotálására – így Dragovácz. Végül egy pécsi társaság állt elő a legjobb ár-érték aránnyal, s bruttó 4,8 millió forintért vállalta a munkát.
Keszkenyős Imre, a Cyber Hopmester ügyvezetője elmondta: a következő időszakban amellett, hogy átfogó tervet készítenek a repülőtér népszerűsítésére, a térségről, a légikikötő adottságairól, tulajdonságairól tájékoztató kiadványokat állítanak elő, találkozókat kezdeményeznek külföldi utazásszervezőkkel, repterekkel, légitársaságokkal.
– Komoly előnyei vannak a pogányi reptérnek, ám ezt az eddig elmaradt marketingmunka miatt csak mi tudjuk. Elsősorban a kisgépes repülőforgalmat szeretnénk növelni, s megerősítenénk a chartereztetést – így Keszkenyős, aki szerint a müncheni reptér és a pogányi valamilyen szintű összeköttetésével, a létesítmények együttműködésével komoly előrelépést érhetnek el.