A PÉTÁV Kft. a távhőfelhasználók országos elégedettségmérésén a társaság előkelő helyezést ért el.
A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal minden második évben felmérést készít a távhőfelhasználók elégedettségéről. Az országosan ötezer, Pécsett pedig ötszáz
távfűtött lakásban élő ember bevonásával végzett vizsgálat reprezentatív (a résztvevők nem, életkor, iskolai végzettség szerinti megoszlása leképezi a teljes lakosság arányait) – számolt be a PÉTÁV lapunkhoz eljuttatott sajtóközleményében.
A kérdések ismétlődnek, ezért az eredmények összehasonlíthatóak a korábbi évek adataival. A kutatás legfontosabb területei a szolgáltatás minősége, a számlázási gyakorlat, az ügyfélszolgálatok működése és a távhőcégek tájékoztatási tevékenysége – írták a közleményben.
A legfrissebb felmérés megállapításai alapján a pécsiek az országos átlagnál jóval pozitívabban nyilatkoztak a távhőszolgáltatójuk tevékenységéről.
Minden vizsgált szempontot összegezve a PÉTÁV 8,8 pontot ért el az 1-től 10-ig tartó elégedettségi skálán. Ez harmadik helyet jelent a vizsgálatba bekapcsolódott cégek rangsorában.