A Sonline.hu egyik felháborodott olvasója kereste meg az újságot, aki a bankbotrány áldozata lett, és sorban állt, hogy kiválthassa a hatvanezer forintot, amelyet első körben felvehettek a károsultak.
Azonban kellemetlen meglepetés érte, mert nem kapta kézhez a teljes összeget. A villanyszámlájának díját levette a szolgáltató, ezen még nem lepődött meg annyira, azt azonban megrökönyödve tapasztaltatta, hogy a bank a számlavezetési díjat is levonta. Lakóhelyén, egy Kaposvár környéki pénzintézetben próbált hozzájutni az összeghez, ami így nem sikerült maradéktalanul.
A banki ügyintéző nem tudott segíteni, csak annyit mondott, hogy rendszerhiba lehet, de ő nem tudja megoldani. Piti dolognak tűnik, fűzte hozzá a panaszos, mégis jól jellemzi a helyzetet, amibe az ügyfelek jutottak, többségében kispénzű, vidéki emberek.