Mindenki egészségét és biztonságát szem előtt tartva a pécsi önkormányzat adóhatósági főosztálya arra kéri a pécsieket, hogy ha lehetőségük van rá, adóbefizetéseiket elektronikusan teljesítsék. Ráadásul ezt háromféleképpen is megtehetik.
A helyi adók befizetésére három lehetőség van:
- Átutalással – netbankon keresztül lehetőség van az adott adónem számlaszámára átutalási megbízást adni. Ebben az esetben a közlemény rovatban fel kell tüntetni az adózó azonosítóját (Mutató), illetve az adóazonosító jelét/adószámát.
- iCsekk applikációval az adószámla-kivonathoz csatolt csekken lévő QR-kóddal. Egy kis könnyebbség: az adóhatóság a most esedékes befizetésekhez QR-kóddal ellátott csekkeket küldött ki a pécsi adózóknak.
- Az E-Önkormányzat portálon keresztül – ügyfélkapus azonosítást követően bankkártyával.
Gondot okozhat bankkártyás befizetésnél, ha a számlavezető pénzintézet nevében különleges karakter, például & jel szerepel, ilyenkor az & jelet helyettesítsük ÉS-sel.
Íme néhány hasznos link az iCsekkhez:
Részletek ide kattintva.
Letöltés ide vagy ide kattintva.
Befizetés az E-Önkormányzat portálon:
Az elektronikus fizetési szolgáltatásról szóló tájékoztató itt érhető el.
Az E-Önkormányzat portál használatával kapcsolatban minden tájékoztató elérhető ezen a linken.
Az elektronikus fizetés az önkormányzat kiválasztását követően ezen a linken indítható el.
Ha kérdéseink merülnek fel a portállal kapcsolatban, az önkormányzati adóhatóság a 72/514-780-as telefonszámon segít ezek megválaszolásában.