Soron kívül vizsgálja Jóri András adatvédelmi ombudsman, hogy közérdekű adatnak minősül-e, mennyit költöttek reklámra a tagok által befizetett pénzekből a hazai nyugdíjkasszák – írta szerdai számában a Magyar Nemzet.
Jóri András hivatalában a lap érdeklődésére azt közölték: mivel több millió embert érintő ügyről van szó, az adatvédelmi biztos rövidesen kialakítja álláspontját. Révész Balázs, a vizsgálati főosztály helyettes vezetője azt is közölte, a vizsgálat lefolytatásának ideje attól is függ, hogy az adatvédelmi biztos „házon belül” meg tudja-e hozni döntését, vagy meg kell keresnie a Stabilitás Pénztárszövetséget.
A Magyar Nemzet emlékeztetett: a lap korábban azt kérte az ombudsmantól, vizsgálja meg, hogy közérdekű adatnak minősül-e, hogy a november vége óta tartó magánnyugdíjpénztári reklámkampányt kinek a pénzéből fizette a pénztárszövetség.