A Magyar Turizmus Zrt. megrendelésére készült rövidfilm a Tourism Media Award – Arany Városkapu turisztikai film- és multimédiaverseny szpot kategóriájában lett díjnyertes. A megmérettetésre minden évben a világ legnagyobb turisztikai vására, a berlini Internationale Tourismus Börse előtt kerül sor, a díjakat a vásár alkalmával adják át a győzteseknek.
A filmet készítő HG360 közlése szerint az új imázsfilm célja, hogy leszámoljon az eddigi, Magyarországról kialakult sztereotípiákkal, ezért a hagyományos gulyás-csárda-paprikás gondolatkör mellé további modern asszociációk kerültek, szem előtt tartva a fiatalabb korosztály számára vonzó szórakozási és kikapcsolódási lehetőségeket is. Ezek Magyarország kiemelt és a külföldiek számára legvonzóbb turisztikai termékei: Budapest, Balaton, konferencia- és egészségturizmus.
[youtube url=”https://www.youtube.com/watch?v=lySnQRmQbiM#t=53″ width=”650″]
Az új imázsfilmet a londoni World Travel Market (WTM) kiállításon mutatták be először. A szpotok rendezője a magyar és üzbég származású, jelenleg Barcelonában élő Kostil Danila és Kostil Luka rendezői testvérpáros, a zenét Linczényi Márk szerezte.
Az imázsfilmet máris több mint 346 ezren tekintették meg a legnépszerűbb videós portálon.