A fogyasztók véleményére is kíváncsiak

Hirdetés

Pécsett is országos, kétévente ismétlődő felmérés kezdődik hétfőtől a víziközmű-szolgáltatással kapcsolatban. A földgáz- és villamosenergia-felhasználók elégedettségét már évek óta vizsgálja a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal, amely 2018 júliusától a víz- és szennyvízszolgáltatásról is gyűjteni fogja a lakosok tapasztalatait.

A helyi szolgáltatók közreműködésével a hivatal koordinálja a felmérést és hozzá is futnak be az eredmények, több ezer felhasználó véleményét elemzik majd. A véleményeket egységes kérdésekkel és módszerrel, két fő területre összpontosítva gyűjtik: általánosan a szolgáltatás minősége, a leolvasással, számlázással, üzemzavarok elhárításával kapcsolatos fogyasztói vélemények, másrészt az ügyfélszolgálati munka, a megkeresések kezelése áll a középpontban.

Az év végéig a Tettye Forrásház Zrt. ügyfélszolgálati irodájában és telefonos ügyfélszolgálatán egy-egy naponta változó kérdés zárja az ügyintézést, amelyet így a fogyasztók azonnal értékelhetnek; ha pedig valaki hozzájárulását adja, később telefonon részletesebben is kikérik, rögzítik tapasztalatait a közvélemény-kutatók.

A folyamatos visszajelzés mellett ősszel kérdőívekkel keresik meg a háztartásokat, hogy felmérjék a vízszolgáltatás megítélését.

A pécsi szolgáltató eddig is gyűjtötte a friss véleményeket az ügyintézésről; a társaság Búza téri ügyfélszolgálati irodájában tavaly több mint 4000, idén eddig 2250 felhasználó minősítette az ügyfélszolgálati munkát: legelégedettebbek az ügyintézők kommunikációjával, kedvességével voltak. (Utóbbival olyannyira, hogy akadt ügyfél, aki a kérdőíven hívta randevúra a társaság munkatársát.)

Hirdetés