Az alábbiakban a Dél-Kom Nonprofit Kft. közleményét olvashatják:
„Tisztelt Ügyfelünk!
Ezúton szeretnénk tájékoztatni arról, hogy az NHKV Zrt. visszamenőlegesen rendezte díjfizető partnereinek folyószámla-egyenlegét az új informatikai rendszerében.
Amennyiben a most kézhez vett számlák számlarészletező oldalán – a folyószámla-egyenleg ellenőrzésekor – az Ön által befizetett és az NHKV Zrt. által nyilvántartott egyenlegben eltérést tapasztal, kérjük, hogy folyószámla egyeztetés céljából társaságunk részére az alábbi dokumentumok másolatát megküldeni szíveskedjen.
– Csekken történő befizetés esetén az Ön által befizetett összes postai feladóvevény jól látható fénymásolatát;
– banki átutalás esetén az Ön által átutalással teljesített banki napokra vonatkozó bankkivonatok jól látható fénymásolatait, melyen szerepel:
· a bankszámla-tulajdonos neve, bankszámlaszáma,
· a teljesített banki nap dátuma,
· az átutalt összeg,
· az utaláskor feltüntetett közlemény,
· a kedvezményezett bankszámlaszáma, amire az összeget átutalták.
Amennyiben a közlemény rovatban nem szerepelnek adatok társaságunknak a befizetések beazonosítása és a pontos helyre történő könyvelése miatt szüksége van az alábbi információkra:
· a kiegyenlíteni kívánt számla száma,
· a számlán szereplő felhasználó neve, vevőazonosító száma, felhasználási hely és címe.
Kérjük, hogy a szükséges dokumentumokat társaságunk részére levélben, e-mailen ([email protected]) elküldeni, vagy személyesen ügyfélszolgálatunkra behozni szíveskedjen!
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a számlák csoportos beszedési megbízással történő kiegyenlítésére – technikai okok miatt – továbbra sincs lehetőség.”