Összesen 16 jelzés érkezett a hétvégén a Baranya Vármegyei Katasztrófavédelmi Főigazgatósághoz. A hatóság tájékoztatása szerint a vármegye tűzoltói hat tűzesetet számoltak fel, kilenc műszaki mentést hajtottak végre, egy jelzés pedig tévesnek minősült.
Kátoly településen egy melléképület tetőszerkezete gyulladt ki, amit a mohácsi hivatásos tűzoltók két sugárral eloltottak. A tűz következtében a tetőszerkezet fele károsodott. Az építményben állatokat tartottak, azok nem sérültek, és személyi sérülés sem történt.
Pécsváradon egy családi ház tetőtere égett. A hivatásos tűzoltók Pécsről, Véméndről és Bonyhádról, míg az önkéntesek Mecseknádasdról vonultak a helyszínre. A tűz, amely feltehetően elektromos meghibásodás miatt keletkezett, a tető nagyobb részét érintette. Személyi sérülés nem történt, de a ház lakhatatlanná vált.
Ladon egy családi ház szilárd tüzelésű fűtőberendezésének füstelvezető kéményében lerakódott korom égett, izzott. A szigetvári egység a tüzelőberendezésből az éghető anyagot eltávolította, a kéményből az izzó és lerakodott kormot kikotorta. Csonkamindszenten egy családi házban üzemeltetett cserépkályha fűtés közben szétnyílt, az oldala kidőlt. Az egység kiérkezése előtt a kályhába lévő tüzet eloltották, így nem terjedt tovább.
Műszaki mentés miatt is többször vonultak ki a baranyai tűzoltók az utakra.
Pécsen, a Mohácsi úton egy kereszteződésben két személyautó összeütközött, forgalmi akadályt képeztek. Az autókban csak a két járművezető tartózkodott, ők nem sérültek meg. A pécsi hivatásos tűzoltók biztosították a helyszínt, átvizsgálták és áramtalanították a menetképtelen járművet.
Sellye külterületén egy személygépkocsi az árokba sodródott és az árokpillérnek csapódott. A jármű két utasa önerőből ki tudott szállni az autóból. A mentőszolgálat szakemberei megvizsgálták és kórházba szállították őket. A sellyei hivatásos tűzoltók a helyszín biztosítása mellett átvizsgálták és áramtalanították az autót.
Babarcon a főutca felett áthaladó kábeltévé vezetéket a tartóoszlopról lefújta a szél. A kábel egy méter magasan az úttest felett keresztben lógott. A mohácsi egység a vezetéket kötözőanyaggal visszaerősítette az oszlophoz, majd az úttest felett 4-5 méter magasba került szakaszát kordonszalag csíkokkal megjelölte.