Kampányt indít a Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara a járvány miatt nehéz helyzetben lévő helyi vállalkozások túléléséért. Cél, hogy minél többen vásároljanak, rendeljenek a pécsi, baranyai termelőktől, üzletektől, éttermektől, hogy így megtarthassák munkavállalóikat.
A figyelemfelhívó kampány célja az, hogy a pécsiek és baranyaiak hetente legalább egyszer egy helyi terméket vásároljanak, rendeljenek legalább hetente egyszer étteremből, vegyenek igénybe hetente legalább egy helyi szolgáltatást és népszerűsítsék is azt.
a kampány által megnövekvő forgalom miatt a helyi vállalkozások megtarthatnák dolgozóikat.
A #Heti1Helyi elnevezés minden helyi termék és szolgáltatás vásárlására való buzdításban használható a gasztronómiától kezdve az egyedi termékek és szolgáltatásokig, és nem csak Pécsre, de egész Baranyára vonatkozik – olvasható a Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara honlapján.
A kamara a csatlakozni kívánóknak a Facebook-oldalukhoz grafikai anyagokat, logót és profilképkeretet, borítóképet is biztosít – amit az elmúlt napokban már bizonyára többen láttak a közösségi oldalon.
Az együttműködéshez csak arra van szükség, hogy e-mailben a [email protected] címen jelezzék az érintettek, hogy csatlakozni szeretnének, ez után a kamara megküldi a kampánylogót és a profilképkeretet, borítóképet, amit a Facebookon használhatnak.
Fontos, hogy a vállalkozásnak legyen olyan Facebook-posztja vagy anyaga a honlapon, ami aktuális és a kampány Facebook-oldalán megosztható, például heti vagy hétvégi menü, karácsonyi ajánlat, fotó az adott termékről vagy ajánlatról.
A megosztásra szánt anyagokat Messengeren küldhetik el a #Heti1Helyi Facebook-oldalnak, amit hetente 2-3 alkalommal kell megosztaniuk a követői körben.
További részletek ide kattintva olvashatók.