A kereskedelemben, ha nem kizárólag online zajlik, az értékesítő és az ügyfél közötti személyes kommunikáció is fontos tényező. Ennek egyik, nem verbális része a külső megjelenés. A vevő ugyanis elvárja a cégtől, ahol vásárolni szeretne, hogy az alkalmazottaknak igényes legyen a megjelenése, amit céges ruhával a legegyszerűbb kialakítani.
Céglogó szitanyomással
A Cegesruha.hu szitanyomás szolgáltatásával esztétikussá teheted a dolgozóid megjelenését, ezáltal is erősítve az értékesítési folyamatot. A szitanyomás akkor éri meg elsősorban, ha nagyobb darabszámot szeretnél gyártatni ugyanabból a termékből.
A szita készítésének ugyanis van bizonyos költsége, bár már arra is van lehetőséged, hogy tartós szitát készíttess. Ezzel az ismétlődő rendelések esetén már nem kell a szitakészítés költségét kifizetned, és jelentősen felgyorsul a gyártás.
Vevői elvárások szerepe az értékesítés folyamatában
Egy üzlet, legyen az élelmiszerbolt, pékség, cukrászda stb. esetében a vásárlók természetes igénye, hogy a kiszolgáló személyzet tiszta ruhában, higiénikus környezetben fogadja őket. Emeli az ügyfél bizalmát, ha ez a céges ruha egységes, és céglogóval van ellátva. Azt sugallja mindez a vásárló felé, hogy ezen a helyen adnak a színvonalra, és a termékek is kifogástalan minőségben készülnek.
Az is pozitív benyomást tesz a vevőre, ha a ruháról az alkalmazott keresztnevét is megtudja, hiszen ezáltal személyesebbnek érzi a köztük lévő kommunikációt.
A helyi kis üzletek egyébként gyakran alkalmazzák azt az üzletpolitikát, hogy személyes, barátságos viszonyt alakítanak ki a törzsvásárlókkal, akik apró kis szívességek által úgy érzik, hogy kivételes helyzetet élveznek. Nekik elteszik a szokásos kenyeret, így akkor is meg tudják azt vásárolni, ha csak később mennek érte. A frissen sült kifliből kapnak, és nem abból, ami még reggel sült ki.
Úgy érzik a vásárlók, hogy ők is a cég nagy „családjának” részei, és szívesen erősítik a cég jóhírét. Az eladók esztétikus megjelenése ezt a barátságos légkört segíthet kialakítani.
Márkaismertség erősítése céges ruhával
A nagyobb márkák már régóta élnek a céges ruha adta lehetőségekkel, hiszen felismerték, hogy milyen hatásos a márka ismertté tétele szempontjából. A céges ruha ugyanis lehetőséget nyújt a vállalat logójának, jellemző színeinek, szlogenjének viselésére, s ezzel hatással van a vásárlókra, hiszen tudatosan felismerik, és előnyben részesítik azt a márkát, amivel elégedettek voltak.
Persze mindehhez szükséges, hogy a vásárlót olyan pozitív élmények érjék, mint a barátságos kiszolgálás, a kifogástalan áru, a megbízható árukészlet. Ha ezeket biztosítod, egyre többen keresik majd a termékeidet. Tehát ezek a tényezők együttesen jelentősen növelni fogják a céged forgalmát.
A szitanyomott céges ruha használata a profizmust, a megbízhatóságot, a bizalmat sugallja a vásárlók irányába, ezáltal hozzájárul az üzleti céljaid eléréséhez.
(x)