2022 után 2023-ban is elnyerte a Superbrands-díjat a pécsi Zsolnay Kulturális Negyed. A díj olyan pozitív visszajelzés a brandről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat – írja közleményében a ZSÖK.
Mára a Superbrands nemcsak a marketing és kommunikációs szakma igazodási pontja, hanem a nagyközönség számára is ismert védjegy. A nemzetközi programot a brit Brand Council független szervezet alapította 1995-ben, hogy betekintést nyújtson a legkiválóbb márkák világába. Ma már világszerte 90 országban működik, és továbbra is
azon márkák előtt tiszteleg, amelyek kiemelkedő piaci sikereket érnek el, illetve e kivételes eredmények fenntartását hosszú távon is biztosítják.
A kiválasztás minden országban azonos elveket követ: a jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezi nem lehet. A Superbrands védjegy minden esetben minőségjelző, tudatosságra nevelő, valamint döntésmegerősítő kommunikációs eszköz, segít a versenytársak közül kitűnni, és lehetőségeket nyújt a megbízható minőség sikertörténetté válásában.