Kártalanítja a MÁV azokat az utasokat, akik kilenc óra alatt értek Szombathelyről Pécsre november 4-én – tette közzé a vasúttársaság honlapján.
November 4-én, vasárnap menetrend szerint 17:05-kor indult Szombathelyről Pécsre a személyvonat. A vonatnak 21:47-kor Pécsre kellett volna ékeznie, de közel öt órás késéssel, hajnali fél háromkor futott be a célállomásra.
A MÁV arra kéri a vonat utasait, hogy az utazást igazoló menetjeggyel forduljanak az ügyfélszolgálathoz az alább felsorolt elérhetőségeken:
- E-mailben az [email protected] címen,
- személyesen a pécsi vasútállomáson (Indóház tér 1.), az 1. és 3. pénztárablaknál intézhetik az igénylést (nyitva tartás: hétköznap 6:40–18:00, hétvégén 8:10–18:00).
- Kérelmüket benyújthatják a vasúttársaság jegypénztárainál is,
- a MÁVDIREKT-nél pedig telefonon tájékozódhatnak az ügyben, a +36 (1) 3 49 49 49-es telefonszámon. Telekom-hálózatból hívhatják a +36 (30) 499 4999-es, Telenor-hálózatból a +36 (20) 499 4999-es, Vodafone-hálózatból pedig a +36 (70) 499 4999-es számot.
A visszatérítési igényeket az ügyfélszolgálat a lehető legrövidebb időn belül elbírálja, és megalapozott igény esetén megtéríti a jegyek árát. A vasúttársaság ezúton is kéri utasai elnézését a kellemetlenségek miatt, és bízik abban, hogy a történtek ellenére továbbra is igénybe veszik szolgáltatásait – írja a közlemény.
A közlemény teljes szövegét IDE kattintva olvashatjuk.
Hirdetés