A közigazgatás korszerűsítésének folyamata hamarosan fontos állomásához érkezik a baranyai megyeszékhelyen. 2015. július 3-án megkezdődik a Kossuth téren a második pécsi kormányablak kialakítása. Európai uniós és kormányzati támogatásból megvalósuló projekt összköltsége 70 millió forint. A beruházás során 20 munkaállomást és 4 fotófülkét alakítunk ki.
Az egy éve, az ügyfelek megelégedésére működő uránvárosi kormányablak mellett az új kormányablak a város központjában 2015. október elején nyílik meg. Az integrált szolgáltatást nyújtó ügyfélközpontban gyorsan, hatékonyan és egy helyen, teljesen akadálymentesített környezetben tudják a pécsiek ügyeiket intézni.
A Baranya Megyei Kormányhivatal Pécsi Járási Hivatala, Pécs, Kossuth tér 1-3. szám alatti Okmányirodájának ügyfélfogadási rendje 2015. július 7-től – a Kormányablakká történő átalakítás munkálatainak befejezéséig – megváltozik.
Az átmeneti időszakban az okmányirodai szolgáltatásokkal – ideiglenes Okmányiroda megnyitásával is – a következő helyszíneken várjuk ügyfeleinket:
Okmányiroda (Pécs, Kossuth 1-3., I. emelet. Telefon: (72) 534-132)
Szolgáltatások: egyéni vállalkozással, népességnyilvántartással, bevont jogosítványokkal, mozgáskorlátozottak parkolási igazolványával, ügyiratos gépjármű ügyintézéssel kapcsolatos ügyek.
Ügyfélfogadási idő: hétfő-csütörtök: 8:00-16:30; péntek 8:00-14:00
Ideiglenes Okmányiroda (Pécs, Nagy Lajos király útja 3. földszint)
Szolgáltatások: személyi okmányok, gépjármű okmányok, lakcímkártya ügyintézés, elkészült okmány átvétele.
Ügyfélfogadási idő: hétfő: 7:00-17:00; kedd: 8:00-18:00; szerda: 8:00-19:00; csütörtök: 8.00-18:00: péntek: 8.00-16.00
Kormányablak (Pécs, Szántó Kovács János utca 1. Telefon: (72) 795-325)
A Kormányablakban munkatársaink továbbra is teljes körű ügyintézést biztosítva állnak ügyfeleink rendelkezésére.
Ügyfélfogadási idő: hétfő: 7:00-17:00; kedd: 8:00-18:00: szerda: 8:00-19:00; csütörtök: 8:00-18:00: péntek: 8:00-16:00