A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) a fogyasztói érdekek védelmében és a szolgáltatás színvonalának ellenőrzése céljából a távhőszolgáltatási ágazatban ismét egységes lakossági elégedettségvizsgálatot végez. A hivatal legfőbb célja az, hogy hiteles, a fogyasztók véleményét és szubjektív értékelését tükröző információkat kapjon a távhőszolgáltatás minőségéről.
A kérdőíves felmérést szeptember 2-án kezdi el a PÉTÁV Kft. által megbízott Szocio-Gráf Kft. A kérdőíves vizsgálat szakaszában személyesen keresik fel a kérdezők a PÉTÁV Kft. ügyfeleit, véletlenszerűen kiválasztott felhasználókat kérdeznek meg.
A kérdezőbiztosok megbízólevéllel rendelkeznek, személyi igazolvánnyal igazolják magukat.
A kérdések minden részletre kiterjedtek. Érintik a fűtés minőségét, a használati melegvíz hőmérsékletét, a szolgáltatás folyamatosságát, a karbantartásokat, a tájékoztatást vagy éppen a távhő ár-érték arányát.
A legutóbbi, 2019-ben végzett felmérésen a PÉTÁV Kft. kimagasló, 90 százalék feletti eredményt ért el. A pécsi céget tartották a fogyasztók az ország harmadik legjobb távhőszolgáltatójának.
A PÉTÁV Kft. köszöni a válaszadók véleményét és pozitív hozzáállását. Az idei vizsgálat alatt is számítanak ügyfeleik támogatására, szeretnék minél alaposabban megismerni felhasználók véleményét.
A kutatással kapcsolatos további információk az alábbi telefonszámokon kérhetők:
Szocio-Gráf Piac- és Közvélemény-kutató Intézet: 06 72 511-704
Horváth Zsolt hálózati-vezető: 06 72 333-414
(x)