2021. június 1-től az NHKV Zrt. lehetőséget biztosít a hulladékszámla elektronikus igénylésére és az online díjfizetésre.
Az elektronikus számlafizetés előnyei:
- a szolgáltatás igénylése és használata ingyenes,
- kényelmesebb és biztonságosabb megoldást jelent a papíralapú számlákkal szemben,
- a számlák a Díjnet rendszerén keresztül bármikor megtekinthetők és letölthetők, a számlák átláthatóak, könnyen követhetőek,
- a számlákat rögtön be lehet fizetni bankkártyával, okostelefonnal vagy egyedi átutalás útján, akár internetbankon keresztül is.
Ahhoz, hogy hulladékszámláját elektronikusan tudja rendezni, a Díjnet rendszerét kell használnia, melyen keresztül többféle módon történhet az elektronikus fizetés, amit a Díjnet ügyfelei ingyenesen vehetnek igénybe:
- csoportos beszedési megbízással,
- bankkártyás fizetéssel,
- közvetlen internetbanki fizetéssel,
- mobiltelefonos fizetéssel,
- egyedi banki utalással.
ÓVJUK A KÖRNYEZETET, HISZEN AZ ELEKTRONIKUS HULLADÉKSZÁMLA NEM TERMEL HULLADÉKOT!
Az online díjfizetési lehetőségről bővebb tájékoztatás ide kattintva olvasható.
Hirdetés