Hirdetés

A legjobb három ötlet közül erre szavaztak a pécsiek!

Mint ismert, a pécsi önkormányzat még februárban hirdetett szlogenpályázatot, a felhívásra az itt élők számos ötlettel rukkoltak elő. A javaslatok Pécs különleges értékeit – természeti kincsek, épített környezet, kulturális örökség, hangulat – örökítették meg.

A beérkezett ötletekből először egy szakmai zsűri választotta ki azt a három nyertes szlogent, amelyet ezután online szavazásra bocsátott az önkormányzat. A voksolás pedig a napokban zárult le, a pécsiek szavazataikkal az alábbiak szerint támogatták az ötleteket:

  • Pécs – Mediterrán szerelem – 60,2 százalék
  • Pécs – Évezredek pezsgése – 34,3 százalék
  • Pécs – A megnyerő város – 5,5 százalék

Összesen több mint kétezer, Pécsett és az agglomerációban élő lakos élt a szavazás lehetőségével, a legaktívabb városrészek belváros, Kertváros és Uránváros voltak – derül ki a városháza közleményéből.

Az önkormányzat hangsúlyozza: a szavazás nem csak arra volt kiváló lehetőség, hogy a város vezetése megismerje a helyiek véleményét, hanem arra is, hogy közösen alapozzák meg a város arculatának megújítását.

Köszönik mindenkinek, akik részt vett a közös munkában.

Hirdetés