Egy vállalat sikerének egyik legkritikusabb eleme a jó ügyfélszolgálat. Hányszor találkoztunk már a helyzettel, amikor technikai malőröket, számlázási problémákat vagy információs igényeket szerettünk volna megoldani, de a gyors és hatékony segítség hiányzott?
Nézzük, miért olyan fontos ez a terület, és hogyan befolyásolja egy cég megítélését, ha igénybe veszi például a ConnectYOU Call Center profi szolgáltatását.
Kiemelkedő ügyfélélmény: a jó kapcsolatok záloga
A cég és az ügyfél közti első kapcsolatfelvétel gyakran a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül történik. Ez a pillanat életbevágó lehet. Gondoljunk csak bele: van egy vásárló, aki elakadt, mert nem tud bejelentkezni az online fiókjába a weboldalon, ugyanis folyton feljön egy hibaüzenet.
Amikor végül telefonál, a vonal másik végén egy segítőkész szakember várja. Ez az a helyzet, ahol az ügyfélszolgálat minősége mérvadóvá válik. Amennyiben a segítő partner gyors és szakszerű megoldást kínál, az ügyfél elégedetten fejezi be a hívást.
A mindennapi problémák legyőzése
Nem minden probléma igényel azonnali megoldást, de a gyors reakció elengedhetetlen. Például egy online vásárlás során a felmerülő technikai akadályok gyors elhárítása meghatározó lehet az elégedettség szempontjából. Ha az ügyfélszolgálat képes azonnal beavatkozni, tájékoztatni a vásárlót és aztán a probléma megoldását továbbítani a technikai csapatnak, elkerülhető minden fennakadás.
Az ügyfél nemcsak hogy elégedett lesz, de még akár visszatérő vásárlóvá is válhat. A ConnectYOU Call Center ilyen kérdések megoldásában kiváló teljesítményt nyújt.
A kiszervezés előnyei
Sok cég azt gondolja, hogy könnyebb házon belül megoldani ezeket a kihívásokat, mintegy belső ügyként kezelve őket. Viszont a valóság gyakran mást mutat. Az ehhez szükséges infrastruktúra kiépítése és karbantartása ugyanis nemcsak drága, hanem időigényes is.
Ezen kívül tapasztalt munkatársakra van szükség, akik minden időszakban rendelkezésre állnak. Itt jön képbe a szolgáltatók szerepe. Például a ConnectYOU Call Center gyakorlott és képzett csapattal szolgál, hogy minden ügyfelének igényét kielégítse. Az évek alatt szerzett tapasztalatokat felhasználva bármilyen iparágban testre szabott segítséget nyújtanak.
Adatbiztonság és bizalom
Egy másik fontos tényező az adatvédelem. Az ügyfelek adatai olyan értékek, amelyeket minden cég köteles a legnagyobb odafigyeléssel kezelni. Egy házon belüli helpdesk esetén fennáll a veszélye, hogy az adatkezelési szabályok nincsenek megfelelően lefektetve és betartva.
Ez adatbiztonsági incidenseket és ezzel együtt a cég hírnevének romlását is eredményezheti. A kiszervezett megoldások viszont nagyobb biztonságot nyújtanak, mivel ezek a szolgáltatók jól bevált protokollokat követnek.
Ezek alapján könnyen belátható, hogy a kiváló ügyfélszolgálat fontossága nem lebecsülendő. Egy profi csapattal a háttérben mindenki csak nyerhet – az ügyfelek elégedetten távoznak, és a cég számára ez folyamatos fejlődést jelenthet.
(x)