Hirdetés

PPC, performance marketing, digitális marketing – Ha ezek a kifejezések számodra sem tiszták, jó helyen jársz! Ebben a cikkben összeszedtünk mindent, amit a témában tudnod kell: megtudhatod, hogy mi fán terem a PPC és azt is, hogy mivel foglalkozik egy PPC ügynökség. 

Ezt jelenti a PPC

A PPC, vagyis a Pay-Per-Click (kattintás alapú fizetés) egy olyan online hirdetési forma, amelyben a hirdető csak akkor fizet, ha valaki rákattint a hirdetésére. A PPC hirdetések általában a keresőmotorok, mint például a Google, vagy a közösségi média platformok, pl. a Facebook vagy az Instagram oldalain jelennek meg. 

A PPC hirdetéskezelés azonban nem mindig könnyű feladat, ezért sok vállalkozás fordul szakértőkhöz, akik segítenek a PPC kampányok kitalálásában, létrehozásában és menedzselésében. Az ilyen típusú feladatok során sokat segíthetnek egy performance marketing ügynökség szakértői, akik jártasak a PPC hirdetéskezelésben.

A PPC előnyei

A PPC hirdetések előnye, hogy segítségükkel célzottan elérhetjük azokat a potenciális vásárlókat, akik érdeklődnek a hirdetett termék vagy szolgáltatás iránt. A PPC hirdetések hatékonyságát mérni lehet a konverziós arány, a költség per kattintás, a költség per akció és más mutatók segítségével.

Azonban nem árt tudni, hogy a PPC hirdetések költségesek és akár hatástalanok is lehetnek, ha nem megfelelően vannak beállítva és optimalizálva. A PPC hirdetések sikeressége nagyban függ a felhasznált csatornáktól, kampánytípusoktól, eszközöktől, és a megfelelő költségvetés kiválasztásától, valamint ezek összehangolásától, ezért érdemes a feladatot szakemberre bízni.

Mivel foglalkozik egy PPC ügynökség?

Minden PPC ügynökség digitális marketing ügynökség – Mi a különbség? 

Egy PPC ügynökség kizárólag Pay-Per-Click hirdetésekkel foglalkozik, míg előfordulhat olyan is, hogy egy digitális marketing ügynökség egyáltalán nem foglalkozik PPC-vel. 

Egy olyan digitális marketing ügynökség, amelynek a szolgáltatásai között megtaláljuk a PPC-t is, egészen valószínű, hogy foglalkozik a következőkkel:

  • Google Ads
  • Facebook & Instagram Ads
  • Landing page optimalizálás
  • Remarketing
  • Fiókaudit
  • Linkedin & Youtube hirdetések

Ezek a személyre szabott platformok és megoldások lehetővé teszik, hogy a PPC hirdetéskezelés által eredményesen elérjük a célközönségünket. 

(x)

Hirdetés