Valami nincs rendben a régió egyik legnagyobb online áruházával, a ruhákat, cipőket és hasonlókat áruló Fashion Days-zel. Az áruház Facebook-oldalára csak úgy ömlenek a panaszok, sokan a fogyasztóvédelem és a rendőrség értesítésével fenyegetik a céget, amely leginkább csak sűrűn elnézést kér a kellemetlenségekért. A cég egy új rendszerre való átállásra hivatkozik, türelmet kér a vásárlóitól és mindenkit biztosít arról, hogy megkapja a rendelését vagy az őt illető összeget – írja az Index.hu.
A Fashion Days oldalról megrendelt áruk jó ideje nem érkeznek meg, az árukat pedig vagy nem lehet visszaküldeni a cégnek, vagy azokért nem nem fizet a cég hetek óta. A Fashion Days Facebook-oldala tele van a mérges vásárlók kommentjeivel, amelyek szerint van, aki már két hónapja vár a megrendelt és kifizetett árukra, vagy a visszaküldött termékek után járó pénzük visszautalására.
A cég a Facebookon reagál a problémákra, bár leggyakrabban csak azt írják a panaszkodóknak, hogy privát üzenetben adják meg a rendelésük számát, és utánanéznek, vagy, hogy utánanéztek a rendelésnek, visszautalásnak, és egy kis türelmet kérnek.
A Fashion Days még július 24-én azt írta egy Facebook-kommentben, hogy rendszerhibák miatt nem tudtak egy ideig visszautalni pénz és az ügyfélszolgálatuk is túlterhelődött, viszont a hibákat már elhárították, és elkezdték a visszautalásokat. Ennek ellenére még a héten is érkeznek panaszok a cég több posztja alá.
A Fashion Days saját közleménye szerint a közép-kelet-európai régió legnagyobb divatportálja, amely Magyarországon kívül Romániában és Bulgáriában van jelen. A cég 2016-ban 50,15 millió eurós bevételt produkált.