Év elején megtörtént az átállás: a Főgáz átvette az E.ON szerepét a régióban. Egész Dunántúlon ez körülbelül 600 ezer gázfogyasztót érintett. A két cég számtalanszor elmondta, hogy a lakosságnak nem lesz tennivalója, nem kell papírügyeket intézni, a váltás miatt.
Sokakban felmerültek a kételyek: hogy fog zajlani tulajdonképpen az átállás?
Végül most, hogy vége a cserének, felmerül a kérdés: hányaknak okozott nehézséget, vagy bármilyen kellemetlenséget a két cég váltása? Mik az ügyfélszolgálati irodák visszajelzései?
Egyházi Nikoletta, az E.ON szóvivője elmondta, alapvetően sikeresnek mondható a szolgáltató váltás, semmilyen jelentős probléma nem akadt az átállás során.
Az ütemezés és az előírt menetrend tökéletesen zajlott le, köszönhetően az átadó és az átvevő szoros együttműködésének.
A mérőállás diktálás során történt, hogy az ügyfélszolgálatok forgalmasabbá váltak – de ez valamennyire várható is volt, készültek a folyamatos kérdésekre, megkeresésekre személyesen és telefonos ügyfélszolgálaton keresztül is. Sokaknak nem volt világos, hogy immáron az E.ON helyett a Főgáz szolgáltatót kell felkeresni – számolt be Egyházi Nikoletta a tapasztalatokról.
– Viszont a legnagyobb változást talán a szokásostól eltérő időben elszámolt fogyasztás okozta az ügyfeleknek. Ez okozott kis kavarodást a fejekben, kicsit meg is duzzadtak a sorok az ügyfélszolgálatainknál.
De minden felvetődött kérdésre tudtak válaszolni a kollégák, és minden esetben tisztázódtak az ügyfelek kérdései – mondta a szóvivő.