Az OLX-nek annyi, nyert a Jófogás. Meglepetésre az évek óta kétszereplős, ingyenes online hirdetési piac kisebbik szereplője azt jelentette, hogy megvette a nagyobb riválisát – olvasható a HVG honlapján.
Egy éve sincs, hogy a HVG megírta: az ingyenes apróhirdetési piacon olyan verseny zajlik, aminek látszólag semmi értelme nincs. Az Apródról OLX-re átkeresztelt „vaterás” cég orrhosszal vezetett ugyan a Jófogás előtt, de azt sehogy sem lehetett ebbe az öldöklő küzdelembe belátni, hogy a két cég által évente mintegy másfél milliárd forintos éves reklámköltési versenyzés kinek, mikor és hogyan tudna megtérülni. „Jelenleg egyik szereplő sem képes komolyabb bevételt termelni, mindkét versenytárs óriási összegeket fektet a felhasználói bázis kiépítésébe és a márkaismertségre” – állt ekkor a piacot szondázó eNet jelentésében.
További részletek itt olvashatók.