Pécs Megyei Jogú Város Önkormányzata
pályázatot hirdet a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján az
Pécsi Ellátó Központ
(7621 Pécs, Bercsényi utca 3.)
igazgatói (magasabb vezetői) beosztásának ellátására.
Az intézményvezető által ellátandó feladat:
A Pécsi Ellátó Központ tevékenységének tervezése, szervezése, vezetése, irányítása és ellenőrzése.
Pályázati feltételek:
– büntetlen előélet;
– tizennyolcadik életévét betöltött;
– cselekvőképesség;
– szakirányú felsőfokú végzettség (műszaki, felsőfokú gazdálkodási).
A munkakör ellátásának további feltétele, hogy a pályázó vállalja, hogy az igazgatói beosztással történő megbízásakor vagyonnyilatkozatot tesz.
Előnyt jelent:
Legalább ötéves költségvetési szervi vezetői gyakorlat.
A pályázathoz csatolni kell:
– szakmai önéletrajzot;
– a képesítést igazoló okiratok másolatát;
– érvényes, 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt;
– az intézmény vezetésére, fejlesztésére vonatkozó programot;
– a pályázó nyilatkozatát arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul;
– a pályázó nyilatkozatát arról, hogy a benyújtott pályázat tartalma harmadik személlyel közölhető-e;
– a pályázó nyilatkozatát arról, hogy a pályázatot elbíráló testületi üléseken a pályázó nyílt vagy zárt ülés tartását kéri;
– a pályázó nyilatkozatát arról, hogy nem áll cselekvőképességet kizáró vagy korlátozó gondnokság alatt.
A közalkalmazotti jogviszony időtartama:
A közalkalmazotti jogviszony határozatlan időre szól, újonnan létesített jogviszony esetén a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 21/A. § (4) bekezdésében foglaltak kivételével – 3 hónap próbaidő kikötésével.
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő.
A vezetői megbízás időtartama: 5 év.
A megbízás kezdő napja: előreláthatólag 2019. március 1.
A munkavégzés helye: 7621 Pécs, Bercsényi u. 3.
Illetmény:
A közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény, valamint a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény végrehajtásáról szóló a helyi önkormányzatok által fenntartott szolgáltató feladatokat ellátó egyes költségvetési intézményeknél 77/1993. (V.12.) Korm. rendelet szerint.
A pályázat benyújtásának határideje:
A Nemzeti Közigazgatási Intézet internetes oldalán történő megjelenést követő 30 nap (a közzététel időpontja: 2018. december 27.).
A pályázat elkészítéséhez tájékoztatást ad Decsi János az intézmény megbízott vezetője a 20/284-6888 telefonszámon.
A pályázat kiírója fenntartja a jogot, hogy a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa. A kiíró nem vállalja semmilyen, a beadott pályázat eredményéből keletkező kár, a pályázat beadásával kapcsolatban felmerült költség megtérítését.
A pályázat benyújtásának helye és módja:
Postai úton, a pályázat Pécs Megyei Jogú Város Önkormányzata címére (Pécs Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala, Humán Főosztály 7621 Pécs, Széchenyi tér 1.) zárt borítékban „Pályázat a Pécsi Ellátó Központ igazgatói, magasabb vezetői beosztásának ellátására” megjelöléssel egy eredeti, továbbá egy másolati példányban kell benyújtani és elektronikus úton a [email protected] e-mail-címre kell megküldeni.
A pályázat elbírálásának határideje:
A pályázókat a kinevezési, megbízási jogkör gyakorlója által létrehozott bizottság hallgatja meg a pályázati határidő lejártát követő 21 napon belül. A bizottság írásba foglalt véleményét mérlegelve a megbízási jogkör gyakorlója a pályázati határidő lejártát követő hatvan napon belül dönt a magasabb vezető személyéről.
A pályázati kiírás közzétételének helye:
Nemzeti Közigazgatási Intézet honlapja, PécsMa.hu oldal, Pécs város honlapja.
A pályázattal kapcsolatban információ kérhető Pécs Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal Humán Főosztályon, dr. Osztásné dr. Varga-Pál Viktóriától (7621 Pécs, Széchenyi tér 1., tel.: 72/533-853).
Pécs, 2018. december 13.
dr. Páva Zsolt
polgármester