Pécs Megyei Jogú Város Önkormányzata pályázatot hirdet a Pécsi Közterület-felügyelet (Pécs, Rét u. 19.) intézményvezetői állásának betöltésére.
Pályázati feltételek:
- cselekvőképesség,
- büntetlen előélet,
- magyar állampolgárság,
- összeférhetetlenség hiánya
- egyetemi vagy főiskolai szintű végzettség és a Rendőrtiszti Főiskolán szerzett szakképesítés, vagy egyetemi vagy főiskolai szintű végzettség és közterület-felügyelői vizsga, vagy főiskolai szintű rendvédelmi felsőoktatásban szerzett szaknyomozó vagy szervező szakképzettség
- legalább 5 év vezetői gyakorlat,
- egészségügyi, pszichikai és fizikai alkalmasság a 78/1999. (XII. 29.) EüM-BM együttes rendelet alapján.
Ellátandó feladatok: A 2010. október 1-től megalapításra kerülő Pécsi Közterület-felügyelet intézményvezetői feladatainak ellátása, ennek keretében különösen a közterület-felügyeletről szóló 1999. évi LXIII. törvényben, továbbá a közterület használatának és igénybevételének szabályozásáról szóló 31/2008. (10. 15.) önkormányzati rendeletben, valamint egyéb vonatkozó jogszabályokban meghatározott feladatok ellátásának biztosítása.
Illetmény és egyéb juttatások: a köztisztviselők jogállásáról szóló 1992. évi XXIII. törvény (a továbbiakban: Ktv.) alapján. A foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelenthet:
- angol vagy német nyelv valamelyikének társalgási szintű ismerete,
- rendészeti, közrendvédelmi, közterület-felügyelői munkakörben szerzett tapasztalat
- jogi vagy közigazgatási szakvizsga.
Az állás betöltésének feltétele:
- az egyes vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettségekről szóló 2007. évi XLII. törvényben meghatározottak alapján vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítése;
- egészségügyi, pszichikai és fizikai alkalmasságról igazolás benyújtása.
A kinevezés határozatlan időre szól, 6 hónap próbaidő kikötésével.
A pályázathoz csatolandó:
- fényképpel ellátott, szakmai tevékenységet részletesen bemutató önéletrajz,
- a munkakör ellátására vonatkozó szakmai elképzelések, a rendőrséggel, a polgárőrséggel történő együttműködésre vonatkozó javaslatok,
- végzettséget igazoló dokumentumok másolata,
- vezetői gyakorlat hitelt érdemlő módon történő igazolása,
- pályázó nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy az állás betöltésénél a Ktv. 9.§-a és 21.§-a szerinti összeférhetetlenséget eredményező körülmény nem áll fenn, illetve azokat a kinevezése időpontjáig megszünteti,
- 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány
- nyilatkozatot arra vonatkozóan, hogy személyes adatainak a pályázat elbírálásában részt vevő személyek általi megismeréséhez hozzájárul.
A pályázat benyújtásának határideje: 2010. július 10.
A pályázati eljárás, illetve a pályázatok elbírálása a köztisztviselők jogállásáról szóló 1992. évi XXIII. törvény 10. §-ának előírásai szerint történik. Az elbírálás eredményéről a pályázó írásban értesítést kap.
A pályázatok elbírálásának határideje: a közgyűlés 2010. szeptember 20-i ülése.
Az álláshely betöltésének várható időpontja: 2010. október 1.
A pályázat benyújtásnak helye: dr. Páva Zsolt polgármester, Pécs Megyei Jogú Város Önkormányzata, Pécs, Széchenyi tér 1.
A borítékon kérjük feltüntetni: Pécsi Közterület-felügyelet intézményvezetői álláspályázat