2 C
Pécs
csütörtök, november 14, 2024
KezdőlapAbszolút Pécs"Pécs NYITVA!": Népszerű helyek támogatják a városi turizmusélénkítő kampányt

„Pécs NYITVA!”: Népszerű helyek támogatják a városi turizmusélénkítő kampányt

Mint azt bizonyára sokan tudják már, nemrég útjára indult a „Pécs NYITVA!” turizmusélénkítő kampány, melyhez egyből sok népszerű pécsi vendéglátó- és szálláshely csatlakozott is különböző kedvezményes szolgáltatásokkal. Támogatja a rendhagyó kezdeményezést többek között a Reggeli/Nappali, a Főtér, a Palatinus Grand Hotel, a Nap Hostel és a Bazár is. Megkérdeztük őket, hogy miért tartják hasznosnak a kampányt, és hogy mit várnak tőle.


Felcser Dávid – Reggeli / Nappali

-Az elmúlt néhány hónapos időszak megterhelő volt a vendéglátósok számára, úgyhogy ez egy jó lehetőség arra, hogy esetleg olyan vendégek is megtaláljanak minket, akik nem ismernek minket. Nagyon jó kampánynak tartom, azt pedig majd meglátjuk, hogy ez a 12 milliós keretösszeg mire lesz elég. Az biztos, hogy a semminél több. A járvány miatt talán többen maradnak itthon és a belföldi turizmus idén nyáron ezért talán erősebb lesz, ami nekünk mindenképp jó, mivel a nyári hónapok nálunk mindig gyengébbek szoktak lenni. Bármi olyan városmarketinges eszköz, ami a helyi turizmust erősíti, az számunkra mindenképpen jó hír.

Magasi Ágnes – Főtér

-A vendéglátósok egy nagyon nehéz időszakon vannak túl és úgy gondolom, hogy minden akciót és kampányt meg kell ragadnunk, amivel vendégeket csalogathatunk a Főtérbe. Nagyon fontosnak tartom, hogy felhívjuk az emberek figyelmét arra, hogy ki lehet már merészkedni, nincsen veszély. Biztonságosabb azonban most belföldön utazni, ezért is tartom nagyon jó ötletnek ezt a kampányt, hiszen így egy kalap alatt be tudjuk mutatni Pécs fontos gasztronómiai és turisztikai helyszíneit. Talán így a belföldi turisták még nagyobb lendülettel jönnek majd Pécsre. Nagyon örülünk, hogy a város ezt a kezdeményezést megtette a város turisztikai szolgáltatóiért, úgy gondolom, hogy ez nem minden városban történt így.

Silimon Emese – Szafi Reform Smart Shop

-Nem a legjobbkor, március végén nyitott meg az üzletünk, így sajnos pont belefutottunk a karanténba, ami egy viszonylag nehéz időszak volt számunkra is, de szerencsére nem kellett az üzletünket bezárni. Reméljük, hogy a kampány segítségével nálunk is beindul az élet, hiszen nem igazán volt lehetőségünk arra, hogy kialakítsuk a vendégkörünket. Nagyon örülünk annak, hogy a kampány arra buzdítja a pécsieket és a turistákat, hogy a karantén után, üljenek be a pécsi vendéglátóhelyekre, igyanak, egyenek, érezzék jól magukat.

Raffai Norbert – Nap Hostel

-A koronavírus hatását elég gyorsan megéreztük. Már amikor a vírus gyanúja felmerült, mi azonnal be is zártunk, és így egyből nagyjából nullára is kerültünk, ahogy később az egész turizmus is. Júniusban nyitottunk újra, ami nem jelentette azt, hogy ekkor vendégek is jöttek a hostelba, de szépen lassan azért elkezdtek érkezni, főként a belföldi turisták. Azért csatlakoztunk ehhez a kampányhoz, mert nekünk nagyon jó az, ha Pécset népszerűsítik, hiszen ez kulcsfontosságú ahhoz, hogy az emberek a városba jöjjenek, és itt töltsenek egy-két éjszakát.

Szabó Anett – Palatinus Grand Hotel

-Mi április elsejével voltunk kénytelenek bezárni a szállodát. Az elmúlt két hónapban gyakorlatilag nem volt turizmus se Pécsett, se máshol, úgyhogy a lehető legjobbkor jött ez a kezdeményezés. Örülünk a kampánynak, hiszen az szakmai összefogáson alapul, a szakmai szereplőket ugyanis megkereste a városvezetés a kampány megszervezésében, ami azt gondolom, hogy a jelenlegi helyzetben nagyon sokat segít. Jelenleg csak leginkább csak a belföldi turizmus az, ami működik, abból is inkább az egyéni, szabadidős turizmus. Ezért nagyon fontos, hogy őket ezen a kampányon keresztül meg tudjuk szólítani.

Kásádi Attila – Bazár

-Örömmel csatlakoztunk a kampányhoz és üdvözöltük az összefogást, amit a városvezetés kezdeményezett. Azt gondolom, hogy a kampány hosszú távon is gyümölcsöző lehet a város idegenforgalmának fellendítésében, mivel külföldi turisták jelenleg nincsenek a városban és az egyetemisták is elmentek. Ezért fontosnak tartjuk, hogy a belföldi turizmust megcélozva, különböző kedvezményekkel népszerűsítsük a várost.

Hirdetés
KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

Hírzóna

Abszolút Nő